Nurse කෙනෙක් විදියට ඉන්න කෙනෙක්ට Doctor කෙනෙක් වෙන්න....

Kevin kj

Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,075
    1,089
    113
    Kalutara
    lankawe wage nemei US wage rataka degree ekak aran adu wayasen ehe intern karala digatama kattak kala gemak gahuwoth 35 wenakota $500,000 - 1M wage yearly salary ekak ganna puluwan.. eka ithin PhD kalath wena job wala ganna itha amarui..
    US, Uk wage rataka registration thiyanawa nam loke ona ratakata godak demand..
    Ow eka atta,man kiyanne me lankawe inna ayata.Ara path eke giya ayata scholarship aran lesiyen studies walatama gihin settle wenna puluwan ne.Doctor wenna passion eka thiyena kena udatama yanawa.Bahutharayak mehe aya MBBS aran nathara wenone.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    Ow eka atta,man kiyanne me lankawe inna ayata.Ara path eke giya ayata scholarship aran lesiyen studies walatama gihin settle wenna puluwan ne.Doctor wenna passion eka thiyena kena udatama yanawa.Bahutharayak mehe aya MBBS aran nathara wenone.
    pitarataka settle wela jeewath wena eka nam target eka motor mechanic, AC wage ewa thama lesima saha ikmanma..
    wena science degree karala PhD walata schol dal rata yana path eka nikan settle wenna honda unata loku ganak hoyanna puluwan hari career path ekak nemei, PhD gathath personal achievements, talent eka, research wage dewal godak anuwa thama hambena gaana theeranaya wenne.. PhD thiyana related job nathi un ona tharam innawa..
    dotoctors la kiyanne loke koheth poduwe highest paid demand wadima job ekak.. junior position ekak unath hama ratema anik job walata sapekshawa loku ganak hambenawa,
    subject ekata asawa or salli walata kadara kamak thiyanawa nam kattak kala nikan exams and related path eke yana eken witharak western rataka lesiyen multi millionaire kenk wenna puluwan almost ekama job eka..
    science degree karala pitarata jeewath wenawai, multi millonor kenek wenawai kiyanne loku wenasak thiyana 2k..