Nyana Kumari(18+ද?)නයනා වැනී සුදෝ .වෙල්ගම ඇනී කුදෝ..!

isurues1

Well-known member
  • Oct 12, 2011
    1,216
    215
    63
    Colombo
    ලංකාවේ නිළියන් සියල්ල ගණිකාවන් වන නමුත්, ගණිකාවන් සියල්ල නිළියන් නොවේ.
     

    gcj

    Well-known member
  • Mar 24, 2007
    5,914
    1,223
    113
    මචන් ආන්ඩුවට කඩේ ගියාට කමක් නෑ..වෙල්ගමට කඩේ යන්න එපා..
    සාමන්‍ය ජනතාවට බඩු පොට් එකකට යන්න බෑ.. පොලොසියෙන්,,
    පනිනවා.ඒත්කොට දුප්පත් මිනිහෙක් කොහෙ හරි ඉඩල හොටෙල් එක්ක හොඅර කපල් එක්ක අහුවුනොත්..උන්ට නඩු දඩ, දීගේ ඉවරයි...
    නයනට ඉස්සරහට බැරිනම් පස්සට දැම්මත් අපිට අවුලක්නෑ..
    හැබැයි ඔය දෙපැත්තටම දාන්න කොපු පලදිනකොට... විනාශ වෙනේ ජාතික ධනය භව කරුණාවෙන් මතක තියාගන්න..


    අපේ සල්ලි වලින් මුන් නිලියන්ට රජ සැප දෙනවා..
    මොක්ද නිලියන් මුන්ට කම් සැප දෙනවනේ..
    රටේ ඉන්න ජනතාවට හොද යහපත් ආර්ථිකයක් හදලා
    බඩුමිල අඩු කරලා, නටන මගුලක් නටාගත්තට කමක් නෑ..
    ඒවා කරන්නේ නැතුව...නිලියො අල්ලගෙන , නිලියන්ගේ බඩ ට යටින් පොලු බස්ස බස්ස අපේ රටේ දුප්පත් මිනිසුන්ට බදු ගහ ගහ...
    කිරිපිටි සීනි, තේල් , වැඩි කරමි, උන් පෝෂනය වෙනවා
    ඒත් කොට එවා හරිද


    මා ගව ෆොටො නම් නෑ.මමත් මේ ගොස්සිප් 9 එකේ තියෙන එකක් දම්මේ:yes::yes::yes::yes:

    :yes::yes:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    "වල්ගමයා එක්ස්පෝසඩ්.."

    .........නයනාගේ පුවත් පත් සාකච්චාව ඇසුරෙන් -----
    "මේක ඩිජිටල් හදපු රුපයක්.. මේවා කරන අය මම දන්නවා.... මේ ඔක්කොම කරන්නේ මගේ ප්‍රතිරුපෙ විනාස කරන්න."
    "මම ඒ අයට කියන්නේ, මේ වගේ සවුත්තු, අපැහැදිලි photos දාලා ඒ අය බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මගේ ලස්සන නොපෙන්න්නන්න......
    මිටවඩා මගේ ලස්සන පේන කුමරාත් එක්ක ඉන්න, ඇඳුම අඩු ෆොටෝත් තියෙනවා පුලුවන්නම් ඒවා දාන්න කියලා මම අභියෝග කරනවා... "
    ----උපුටා ගැනීම අවසන්.-------

    Gossip9 එකේ තියෙන කමෙන්ට් දැක්කහම එපා වෙනවා බං......... :lol: :lol: :P :P
     

    sasmika

    Member
    Feb 20, 2008
    1,135
    47
    0
    melbourne
    machan nayana inne malabe pothuwarawa hariye,eya inna lane eka full abalan para hodagena gihin.walgamaya ekka yalunam parawath thara tika danawane
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    කොහොමද බඩු,ඇමතිවරුන්ට නිලිසැප....
    අපිට බඩුවක් ගහන්න බෑ, පොලීසියෙන් පැනලා අල්ලනවා
    මැති සබේ එවුන්ට තියෙන්න වෙනම පකක්ද?
    patta kathawa ban
     

    prashan3000

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    Udeta 154 bus wala Yanna giyama MUge AMMa mathak wenawa....................
    amathi kenek widiyata thamangen Ratata wiyayuthu Rajakariya korala , Niliyo neweyi Ballo gahuwath apita kamak na..........
     
    • Like
    Reactions: chint

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    anunge kunu hoyana ponslata mewath news :lol: me anduwe ponsla naha kiyala mathaka thiya ganin.
     

    Dishum

    Member
    Aug 25, 2011
    174
    28
    0
    ලංකාවේ...
    නයනාගෙන් නදීට පොඩි ඩ්‍රිෆ්ට් එකක්

    එන්න ෆන්කි එන් ජංගි ගලවලා..
    එලිවෙනකම් ජික්කි දාමු රොක් වෙලා
    ලොකේ තියන මෝල් සොමිය..
    ඇමතිවරුන් අපේ ජොලිය..
    ගන්න නදී ගන්න නදි සෙට්වෙලා

    Ammata siri WELGAMAYAGE aluthma Dumriya
    *********Nayana Kamari*********
    (සාගරික,රුහුණු කුමාරි,උඩරට මැණිකේ මෙන් තවත් දුම්රිය නමකි)