Online Entrpreneurs Club නිසා ලංකාවට PayPal. හිනා උන උන්ට රිදෙයි

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,969
    18,103
    113


    ඒ මහත්තුරු PayPal සමාගමේ අයිතිකාරයට කෙලින්ම කතා කරලා අපිට ඒ පහසුකම ලබා දීලා. ගූගල් ෆෝම් එකේ විස්තර ඉල්ලනකොට ඔයාල කට කැඩෙන කතා කිව්වා. දැන් මොකෝ කියන්නේ
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ranil-jpg.240044



    vpnagrw-jpeg.240808
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,613
    100,846
    113
    PayPal එකේ උන්ට ලංකාවේ උන්ට තේරෙන්න English වලින් ලියන්න බැරි නිසා මුංට ලියලා දාන්න කියන්න ඇති
     
    • Haha
    Reactions: lilman

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    cuck ගේ පුතා උදේ පාන්දර reply කරලා රිදිච්ච පාර
    Eew cuck. Cringe af
    උදේම 5 start ගිහින්

    උබට මේකෙ උන් පෝලිම් දානව නේද බං
    උඹ ekka nam mata kisima prashnayak na. Man kiyanne @tharakaf
    Elakiri එකට ලොකු සේවයක් කරනව උඹ වගේ උන්ව balance කරන්න කියපු eka විතරයි.
    එකට උබට ඔච්චර රිදුනා කියන්නෙ @tharakaf
    ගෙන් උබට භයානක widihata pukshanayata ලක්වෙන බව තමයි.

    සතුටුයි ඒ ගැන ලාවට
    ------ Post added on Feb 13, 2026 at 12:02 PM
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,078
    3,113
    113
    43
    Wakanda
    Eew cuck. Cringe af
    උදේම 5 start ගිහින්


    උඹ ekka nam mata kisima prashnayak na. Man kiyanne @tharakaf
    Elakiri එකට ලොකු සේවයක් කරනව උඹ වගේ උන්ව balance කරන්න කියපු eka විතරයි.
    එකට උබට ඔච්චර රිදුනා කියන්නෙ @tharakaf
    ගෙන් උබට භයානක widihata pukshanayata ලක්වෙන බව තමයි.

    සතුටුයි ඒ ගැන ලාවට
    ------ Post added on Feb 13, 2026 at 12:02 PM
    තාරකව මේන්ෂන් කරේ ඇවිත් පුක හෝදයි කියලද
    ඌත් ඉතින් කාලකන්නියනෙ ඇවිත් හෑල්ලක් ලියල යයි මේකෙ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,653
    75,710
    113
    තාරකව මේන්ෂන් කරේ ඇවිත් පුක හෝදයි කියලද
    ඌත් ඉතින් කාලකන්නියනෙ ඇවිත් හෑල්ලක් ලියල යයි මේකෙ
    උඹට පුකේ අරින්න හෑලි ඕන නෑ පොන්නයෝ. කී වර්ඩ්ස් ටික දාල මෙහෙම ලිව්වාම ඇති.

    ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් මෙතන පුකේ ඇරගන්නෙ නැතුව. 🤭
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,969
    18,103
    113
    Eew cuck. Cringe af
    උදේම 5 start ගිහින්


    උඹ ekka nam mata kisima prashnayak na. Man kiyanne @tharakaf
    Elakiri එකට ලොකු සේවයක් කරනව උඹ වගේ උන්ව balance කරන්න කියපු eka විතරයි.
    එකට උබට ඔච්චර රිදුනා කියන්නෙ @tharakaf
    ගෙන් උබට භයානක widihata pukshanayata ලක්වෙන බව තමයි.

    සතුටුයි ඒ ගැන ලාවට
    ------ Post added on Feb 13, 2026 at 12:02 PM
    ඒ උනාට උඹ cuck ගේ පුතානේ. උඹේම කටින් කිව්ව් එකේ අපිට පිළිනොගෙන ඉන්න බෑනේ