ඒ මහත්තුරු PayPal සමාගමේ අයිතිකාරයට කෙලින්ම කතා කරලා අපිට ඒ පහසුකම ලබා දීලා. ගූගල් ෆෝම් එකේ විස්තර ඉල්ලනකොට ඔයාල කට කැඩෙන කතා කිව්වා. දැන් මොකෝ කියන්නේ
ඕවා නම් මොනාද. අරක නේ scene එක. Cringe Cuck
eww cringe cuck![]()
උඹ උඹේම තාත්තට cuck කෙනෙක් කිව්ව එකනං කැරි scene එක තමයි
cuck ගේ පුතා උදේ පාන්දර reply කරලා රිදිච්ච පාරeww cringe cuck
උබට මේකෙ උන් පෝලිම් දානව නේද බංeww cringe cuck
Eew cuck. Cringe afcuck ගේ පුතා උදේ පාන්දර reply කරලා රිදිච්ච පාර
උඹ ekka nam mata kisima prashnayak na. Man kiyanne @tharakafඋබට මේකෙ උන් පෝලිම් දානව නේද බං
තාරකව මේන්ෂන් කරේ ඇවිත් පුක හෝදයි කියලදEew cuck. Cringe af
උදේම 5 start ගිහින්
උඹ ekka nam mata kisima prashnayak na. Man kiyanne @tharakaf
Elakiri එකට ලොකු සේවයක් කරනව උඹ වගේ උන්ව balance කරන්න කියපු eka විතරයි.
එකට උබට ඔච්චර රිදුනා කියන්නෙ @tharakaf
ගෙන් උබට භයානක widihata pukshanayata ලක්වෙන බව තමයි.
සතුටුයි ඒ ගැන ලාවට
------ Post added on Feb 13, 2026 at 12:02 PM
උඹට පුකේ අරින්න හෑලි ඕන නෑ පොන්නයෝ. කී වර්ඩ්ස් ටික දාල මෙහෙම ලිව්වාම ඇති.තාරකව මේන්ෂන් කරේ ඇවිත් පුක හෝදයි කියලද
ඌත් ඉතින් කාලකන්නියනෙ ඇවිත් හෑල්ලක් ලියල යයි මේකෙ
ඒ උනාට උඹ cuck ගේ පුතානේ. උඹේම කටින් කිව්ව් එකේ අපිට පිළිනොගෙන ඉන්න බෑනේEew cuck. Cringe af
උදේම 5 start ගිහින්
උඹ ekka nam mata kisima prashnayak na. Man kiyanne @tharakaf
Elakiri එකට ලොකු සේවයක් කරනව උඹ වගේ උන්ව balance කරන්න කියපු eka විතරයි.
එකට උබට ඔච්චර රිදුනා කියන්නෙ @tharakaf
ගෙන් උබට භයානක widihata pukshanayata ලක්වෙන බව තමයි.
සතුටුයි ඒ ගැන ලාවට
------ Post added on Feb 13, 2026 at 12:02 PM
Eew Cringe cuckඒ උනාට උඹ cuck ගේ පුතානේ. උඹේම කටින් කිව්ව් එකේ අපිට පිළිනොගෙන ඉන්න බෑනේ