නුවරින් පාස්පෝට් එක අලුත් කරගත්තු කවුරු හරි ඉන්නවද? කොහොමද ප්රොසෙස් එක?
max_pain Well-known member Jul 5, 2025 4,469 8,631 113 Galaha Jul 21, 2026 #1 āļąāˇāˇāļģāˇāļąāˇ āļ´āˇāˇāˇāļ´āˇāļ§āˇ āļāļ āļ āļŊāˇāļ⎠āļāļģāļāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāļģ⎠āˇāļģ⎠āļāļąāˇāļąāˇāļ¯? āļāˇāˇāˇāļ¸āļ¯ āļ´āˇâāļģāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļ? Reactions: yaka92
āļąāˇāˇāļģāˇāļąāˇ āļ´āˇāˇāˇāļ´āˇāļ§āˇ āļāļ āļ āļŊāˇāļ⎠āļāļģāļāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāļģ⎠āˇāļģ⎠āļāļąāˇāļąāˇāļ¯? āļāˇāˇāˇāļ¸āļ¯ āļ´āˇâāļģāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļ?
yaka92 Well-known member Jun 22, 2017 322 309 63 colombo Jul 21, 2026 #2 max_pain said: āļąāˇāˇāļģāˇāļąāˇ āļ´āˇāˇāˇāļ´āˇāļ§āˇ āļāļ āļ āļŊāˇāļ⎠āļāļģāļāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāļģ⎠āˇāļģ⎠āļāļąāˇāļąāˇāļ¯? āļāˇāˇāˇāļ¸āļ¯ āļ´āˇâāļģāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļ? Click to expand... Giya awrudde gatta anthima hariye 1 day servise eken, 5 am 5.30 am wage giyot polime idala number ekak ganna puluwn. Number eka denne studio eke photo gahapu receipt ekai purawapu form ekai tiyenwanm witarai. Ethanaka gihin karaganna tiyenne eka studio ekai. e nisa kalin dawase oya tika karagena yaman. mulma set ekata 1PM Walata kalin ganna puluwn. epa wenawa ithin
max_pain said: āļąāˇāˇāļģāˇāļąāˇ āļ´āˇāˇāˇāļ´āˇāļ§āˇ āļāļ āļ āļŊāˇāļ⎠āļāļģāļāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāļģ⎠āˇāļģ⎠āļāļąāˇāļąāˇāļ¯? āļāˇāˇāˇāļ¸āļ¯ āļ´āˇâāļģāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļ? Click to expand... Giya awrudde gatta anthima hariye 1 day servise eken, 5 am 5.30 am wage giyot polime idala number ekak ganna puluwn. Number eka denne studio eke photo gahapu receipt ekai purawapu form ekai tiyenwanm witarai. Ethanaka gihin karaganna tiyenne eka studio ekai. e nisa kalin dawase oya tika karagena yaman. mulma set ekata 1PM Walata kalin ganna puluwn. epa wenawa ithin