හපොයි කොච්චර තියෙනවද බන් පරණ ගේම් ගහන්නහැමවෙලේම අලුතින් එන ඒවා පස්සේ දුවන්නේ නැතුව හිටියනං හරි.

හපොයි කොච්චර තියෙනවද බන් පරණ ගේම් ගහන්නහැමවෙලේම අලුතින් එන ඒවා පස්සේ දුවන්නේ නැතුව හිටියනං හරි.

අනේ මන්ද බං..
ඕවට වියදම් කරන්න සල්ලිත් නෑ, තිබ්බත් වියදම් කරන්නෙත් නෑ මං නම්..
බොරු වැඩ..
කාලයක් හෙන පිස්සුවෙන් හිටියෙ ගේම් ගහන්න..
ඒත් ලැබෙන ලබ්බක් නෑ ඕක ගැහුවා කියලා..
. ebay එකේ use කරපුවා නම් රු 2500 ඉදන් තියනවා. original වුනත් පරණයි නම් 4000 විතර ගන්න පුළුවන්. අවුරුද්දකට major titles 10ක් උපරිම release වෙයිනේ. එතකොටත් 40,000ක් ගියත් පාඩු නැහැ. experience එකෙන් කියන්නේ xbox 360 එක විකුණලා PC වලට මාරු වුනාට පස්සේ පුදුම කට්ටක් කෑවේ 
. game එක ආවට crack නැහැ. specs අඩුයි. game එකේ වුනත් errors වැඩි crack නිසා save files මැකෙනවා. අයියෝ.... 
එත් xbox එකේ DVD එක දැම්මා copy කළා (DVD එකෙන් run කරන්න තරම් drive එකේ data transfer වෙන්න speed මදි games quality වැඩි නිසා) ගැහුවා. save files console එකෙයි cloud එකෙයි දෙකේම save වෙනවා. internet නැත්නම් console එකේ save වෙලා online ගිය ගමන් sync වෙනවා.

PS4 Ganing Salli thiyenammokada Ubata ekata gahanna game ekak Rs.5000k withara dila ganna one
ANika internet connection ekak one online gameing walata. Anika Gaming walata godak wela yanawa Time ekath waste.
![]()

PS 4 ගැන නම් idea එකක් නැහැ. එත් xbox one එකක් ගත්තා. ebay එකේ use කරපුවා නම් රු 2500 ඉදන් තියනවා. original වුනත් පරණයි නම් 4000 විතර ගන්න පුළුවන්. අවුරුද්දකට major titles 10ක් උපරිම release වෙයිනේ. එතකොටත් 40,000ක් ගියත් පාඩු නැහැ. experience එකෙන් කියන්නේ xbox 360 එක විකුණලා PC වලට මාරු වුනාට පස්සේ පුදුම කට්ටක් කෑවේ
. game එක ආවට crack නැහැ. specs අඩුයි. game එකේ වුනත් errors වැඩි crack නිසා save files මැකෙනවා. අයියෝ....
එත් xbox එකේ DVD එක දැම්මා copy කළා (DVD එකෙන් run කරන්න තරම් drive එකේ data transfer වෙන්න speed මදි games quality වැඩි නිසා) ගැහුවා. save files console එකෙයි cloud එකෙයි දෙකේම save වෙනවා. internet නැත්නම් console එකේ save වෙලා online ගිය ගමන් sync වෙනවා.
![]()
ඔව් මාත් ඉස්සර ගැහුවා බං.. යුරෝ ට්රක් සිමියුලේටර් 2 එක තමා පිස්සුවෙන් වගේ ගැහුවෙ..


අනේ මන්ද බං..
ඕවට වියදම් කරන්න සල්ලිත් නෑ, තිබ්බත් වියදම් කරන්නෙත් නෑ මං නම්..
බොරු වැඩ..
කාලයක් හෙන පිස්සුවෙන් හිටියෙ ගේම් ගහන්න..
ඒත් ලැබෙන ලබ්බක් නෑ ඕක ගැහුවා කියලා..
ඉස්සරහට PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ බන් ! බලපන්කො එන ඔක්කොම PS 4 එන්නේ
ඊටපස්සේ අවුරුදු 2ක් විතර ගිහිල්ලා PC එනවා කියයි![]()
ඔහොම බලන් ඉන්න පුළුවන් ද :/
PS 4 එකක් ගන්න එක දැන් නම් හොඳ idea එකක් වගේ, මොකෝ හිතන්නේ
ps4 එකකට යන්න පුලුවන් නම් හොදයි. pc වලට වඩා සෑහෙන්න ලේසියි. මගේ console එක ලබන සතියේ ලංකාවට එනවා. PS4 Pro එකක්. 59 වුනා සවුදි වල. with 1 controller. තව controller එකක් order මම කලා.
දැනට මං ගාව තියෙනවා DriveClub, Mortal Kombat XL, The Last of Us, Battlefield 4, COD Advance Warfare & Infinite Warfare මේ ඔක්කොටම මට වියදම් වුනේ 12 විතර. පාවිච්චි කරපු හොද Disk තියෙනවා ඔ්නේ තරම් site වල.
මම යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර තමයි මෙච්චර කල් ps4 එක සෙල්ලම් කලේ. කිසිම කරදරයක් නෑ. PS4 එකක් ගන්න. පැය 10 ක් වුනත් ගහන්න පුලුවන්. හැබැයි හොදට VENT වෙන තැනක තියන්න. නැත්නම් FAN එකක් හරි දාලා තියන්න
මන්නම් තාමත් ගහනව බන්
ඇමරිකන් ට්රක් සිමුලේටර් එකත් ගහනවා![]()


අඩේ මචන් මාත් Euro Truck / American දෙකම පිස්සුවෙන් වගේ ගහනවා. 1.27 version එකද තියන්නේ?
![]()


ඉස්සරහට PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ බන් ! බලපන්කො එන ඔක්කොම PS 4 එන්නේ
ඊටපස්සේ අවුරුදු 2ක් විතර ගිහිල්ලා PC එනවා කියයි![]()
ඔහොම බලන් ඉන්න පුළුවන් ද :/
PS 4 එකක් ගන්න එක දැන් නම් හොඳ idea එකක් වගේ, මොකෝ හිතන්නේ



හොදයි මචන් සල්ලි තියෙනවා නම් ගනින්..
මාත් XBOX එකක් ගත්ත...
කලින් නම් පිස්සුවෙන් වගේ GAMES ගැහුවා දැන් වඩාත් එක්ක වෙලාවක් නෑ.. එත් e-sports වලට ආස වෙච්ච එකෙක් දන්නවා ඒකේ තියෙන ගතිය.. හැබැයි Console gaming වලට වඩා හොදම ඒ වගේම performance වැඩිම PC ,එකත් කියන්න එපැය. හැබැයි කාලෙයි සල්ලියි අතින් බැලුවොත් console එකක් නම් ඉස්සරහින් ඉන්නවා ලංකාවේ හැටියට ( සල්ලි කිව්වේ games ගන්න යන සල්ලි නෙමෙයි මුලික පිරිවැය ) install කරන්න වාත වෙන්න ඕනේ නෑ. crack download කරන්න මහන්සි වෙන්න ඕනේ නෑ. කොටින්ම ලංකාවේ අයියලා PC games විකුණන මාෆියාවට අහු වෙන්න ඕනේ නෑ. ( ඔක්කොම dvd ටික කොපි කරලා rar ටික extract කරලා image එක mount කරලා install කරලා. patch එක දාල... crack එක copy කරලා එද්දී හොද පණ යනවා එහෙමත් වෙලාවක අන්තිම dvd එක හිර උනොත් එහෙම ගත්තු කඩේ එකා ගේ පවුලේ උන්ට ගුණ ගායනා කරන්න තමයි වෙන්නේ ) ඒ අතින් බලද්දී ටිකක් වියදම් කරලා හරි කමක් නෑ තමන්ගේ සතුට වෙනුවෙන් දෙයක් කරගන්න පුළුවන් නම් වාත නොවී.
PS4 හරි XBOX හරි ගනින් මචන්... තමන් අදුනන උන් ගාව තියෙන console එකක් ගනින් games මාරු කරගන්න පුළුවන් නේ. නැතුව සල්ලි දීලම ගන්න එපා.
මේ දවස් වල ඩුබායි වල රාමසාන් නිසා ගැන අඩුවට හොද deals යනවා. මෙහෙ 60,000ක් වෙන එක උඹට 45,000කට වගේ ගන්න පුළුවන් වෙයි... දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවා නම් එහෙම ගනින් හැබැයි මතක ඇතිව Power Supply එක 220-240 ද බලල ගනින්![]()
REPACK කරපුව නම් ගන්න පුළුවන් උඹ කියන කතාව ඇත්ත...
DATA ටික තමයි ඉතින් ඊලගට යන්නේ...![]()