sanjayasnd89

Member
May 1, 2009
487
0
0
mage system eka thamai;

Processor : 3GHz Intel HT
RAM : 2GB
VGA : Onboard 256MB Intel G33/G31 Express Family
OS : Windows XP SP 2


machanlata puluwannum mage PC system eke play karanna puluwan games tikak kiyannakoooo.....Loku udawwak....Awlakata thiyenne VGA onboard hindai....
 

kasun1986

Member
Jan 10, 2007
10,261
322
0
Somewhere I Belong
oyawage G31 chipset pc ekaka NFS Most Wanted, FarCry, IGI/IGI2 play karanna puluwan bcos mama play karala thiyena nisa, anith games gena nam kiyanna danne nehe kollo. Aluth games nam beruwa ethi bcoz these days games need a good GPU
 

nagaya

Member
Mar 18, 2007
12,671
194
0
maget oka ob tiyenne et kawadawat use karanam nene
oke vertex shaders na neda,e nisa COD 2 ehemat wada ne hariyata
poddak balapn FC1,NFS carbon ehema wada,vertex natiunat