මචෝ... මට PDF file edit කරගන්න විදියක් කියලා දියන්කෝ... plzzzzz.. :confused::confused::confused:
L lkmagz Junior member Dec 6, 2010 156 3 18 Mar 22, 2012 #1 මචෝ... මට PDF file edit කරගන්න විදියක් කියලා දියන්කෝ... plzzzzz..
Malinga Well-known member Jul 20, 2006 61,301 1,013 113 Mar 22, 2012 #2 Nitro PDF Professional Foxit PhantomPDF oovalin puluvan
Ayeshlive Well-known member Jul 1, 2011 10,570 943 113 *̶͑̾̾̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆& Mar 22, 2012 #3 and Google Docs (duh!)
tnnera Well-known member Sep 8, 2007 4,801 484 113 Angoda Mar 22, 2012 #5 try photoshop if u need to fill something or irfan view
mudrana Member Jan 29, 2007 16,995 1,313 0 50හෙ පන්තියේ Mar 22, 2012 #6 EHDEHD said: coreldrow photoshop Click to expand... tnnera said: try photoshop if u need to fill something or irfan view Click to expand... corelDraw gana nam danne nehe. eeth photo shop walin nam behe. issara Adobe eken Acrobat Writer kiyala soft eaka thibuna (man gaawa thiyanawa) dan eeka denne nehe
EHDEHD said: coreldrow photoshop Click to expand... tnnera said: try photoshop if u need to fill something or irfan view Click to expand... corelDraw gana nam danne nehe. eeth photo shop walin nam behe. issara Adobe eken Acrobat Writer kiyala soft eaka thibuna (man gaawa thiyanawa) dan eeka denne nehe
flag au: Well-known member Jun 5, 2010 5,872 1,350 113 Mar 22, 2012 #7 free nada ? bump Last edited: Mar 22, 2012