Play Store එකෙන් සල්ලි දීල ගන්න app නොමිලේ (FREE) ගමුද?
යාලුවන්ට අද මන් ගෙනාවෙ anroid දුරකථනයේ play store එකේ සල්ලි දීල ගන්න ඕන app සල්ලි නොදී ගන්න පුලුවන් පොඩි app එකක්.
මේකේ නම තමා Black mart alpha.මේක ගැන ගොඩක් යාලුවෝ දන්නෝ ඇති.ඒ වගේම නොදන්නා යාළුවොත් ඉන්න නිසා මන් හිතුව මේක දාන එක හොදයි කියලා.
ඔන්න එහෙනම් පහලින් Download කරගෙන Coment එකකුත් දාලා Site එකේ Join වෙලාම යන්නකෝ
Download
http://aluthlanka.net/index.php?p=/discussion/9/play-store
යාලුවන්ට අද මන් ගෙනාවෙ anroid දුරකථනයේ play store එකේ සල්ලි දීල ගන්න ඕන app සල්ලි නොදී ගන්න පුලුවන් පොඩි app එකක්.
මේකේ නම තමා Black mart alpha.මේක ගැන ගොඩක් යාලුවෝ දන්නෝ ඇති.ඒ වගේම නොදන්නා යාළුවොත් ඉන්න නිසා මන් හිතුව මේක දාන එක හොදයි කියලා.
ඔන්න එහෙනම් පහලින් Download කරගෙන Coment එකකුත් දාලා Site එකේ Join වෙලාම යන්නකෝ
Download

http://aluthlanka.net/index.php?p=/discussion/9/play-store
Last edited: