Plz Help Me......!

7.5G

Member
Sep 16, 2009
294
5
0
Inside A Computer
Kauru Hari Danna Aya inna Wanam kiyanna ko Me Mokakda Kiyala.
vipersig.jpg


meken Mokakda Karanna Puluwann.....????
mekata mage nathuwa wena unknown kenekge ewath danna puluwanda???? kohomada???

step by step kiyala denna kooooooo.....?


:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::eek::eek::eek::eek::eek:
 

kasun1986

Member
Jan 10, 2007
10,261
322
0
Somewhere I Belong
oken wenne IP address ekai ISP ekai browser ekei details fetch karana eka
mata nam pennanne mage IP ekai ISP eka Browser ekai
eka ekkenata thama thamange IP address, ISP and Browser eka pennanawa