Prius in Taxi Service !! ප්‍රිරියස් ටැක්සි සර්විස් !!

kudos_utopia

Member
Mar 31, 2008
26,085
368
0
mage oya swift ekath manual :yes: petrol weda city limit elatama (14 in City limit with AC).. ae unath wedak naa wikunanna amarui minissu hoyannema auto :yes:

...:P..stop selling it to gurls and try selling it to guys..:yes::yes:

only girls lyk auto :eek::eek::P

hey auto elawanna kammali neda
 

kudos_utopia

Member
Mar 31, 2008
26,085
368
0
නෑ නෑ බන් ඔය මූ කියන්නේ FB 15 කියල මූ Foot Board එකට 15 ක් පටවනවා කියල
මේකනේ හැම වෙලේම Foot Board 15 ක් කියා කියා ඉන්න බැනේ ඉතින් ලේසියට ගෝලයට මූ phone එකෙන් කියන්නේ FB15 කියල
:P:P

LAT_SCHOOLBUS_178345f.jpg

:):) ... Nice pic ... :lol::lol:
 

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    accelaretor එක උඩ හිටගෙන පාගන්නෙ pickup ගන්න. :P
    බස් එක පිටිපස්සෙ ඉන්න උන් දුම් නාගෙන යන්නෙ.

    Bus eka mama dannawaa..... Isuzu bus thamai awee.... But, drive karala nahaa.... :no: Dan owa deka thunak, Leyland engine gear box thiyala, duwanawaa...... :D
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    :eek::yes:
    I meant here :eek:
    SL wala auto bus dakalama nahane..but noisless 101 bus dakala thiyenawa...r they auto :eek:
    දැනටත් ගොඩක් tour buses තියෙන්නෙ automatic transmission.
    88-90 ගනන් වල ලංගමට ගෙන්නුවා අලුත් ම isuzu බුස් සෙට් එකක් automatic transmission තියෙන. ඒවාගෙ එන්ජිමත් තියෙන්න පිටිපස්සෙ.
    JVP කලබල කාලෙ ගොඩක් ඔය බ්ස් අර හරක් ටික පිච්චුවා. තාමත් ඒ බස් කීපයක් එහෙ මෙහෙ යනවා හැබයි එවා නං දැං manual transmission වලට හරවලා.
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    දැනටත් ගොඩක් tour buses තියෙන්නෙ automatic transmission.
    88-90 ගනන් වල ලංගමට ගෙන්නුවා අලුත් ම isuzu බුස් සෙට් එකක් automatic transmission තියෙන. ඒවාගෙ එන්ජිමත් තියෙන්න පිටිපස්සෙ.
    JVP කලබල කාලෙ ගොඩක් ඔය බ්ස් අර හරක් ටික පිච්චුවා. තාමත් ඒ බස් කීපයක් එහෙ මෙහෙ යනවා හැබයි එවා නං දැං manual transmission වලට හරවලා.

    කොළපාට ඉරිතියෙන සුදුපාට බස් එක නේද ??? :eek: