Real Time software development

D#rox

Well-known member
  • Oct 6, 2013
    1,926
    211
    63
    රෙද්ද අස්සෙ
    අපිට මචන් ඊළඟ අවුරුද්දේ එක module එකකට project එකක් තියෙනවා කරන්න. එකට seminar එකක් තියල කිවුව කරන්න ඕනේ දේවල්. අපි එක්කෝ software එකක් නැත්තන් web based application එකක් හදන්න ඕනේ. මට තියෙන ප්‍රශ්නේ තමයි web based application එකකයි web site එකකයි තියෙන වෙනස මොකක්ද කියන එක? :sorry::sorry::confused::confused:
    IT කාරයෝ පොඩි සපෝර්ට් එකක් දෙන්න. :yes::yes::yes:
     

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    Generally, web based application ekak kiyanne, mokak hari software ekak photoshop kiyamu e wage ekak. Web site osse karanda puluwan widihata karanawa.

    Website ekak kiyanne, static, dynamic sites. Elakiri eka website ekak. Elakiri run wenne, vBulletin application ekak
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Web based application Kiyanne web front eken independently wada karana software.

    Google maps ganna. Google maps site eka, Geocoding API, me hama deyaknam use karanne ekama parent API eka.

    Dropbox ganna. Ekata mobile app ekak thiyenawa, web based UI ekak thiyenawa, external API ekak thiyenawa... Methana web site ekak witharak newei. Web site eka implementation ekak witharai. Extend karanna puluwan.
     

    DJvodka

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    owa okkoma godak eka samanai. Here are some differences:


    web site -->

    1. Intended to work with web browsers

    2. Users can directly access it

    3. Must be human readable and user friendly

    4. Written in HTML & CSS

    5. May sometimes be static

    web application -->

    1. Not just a web site

    2. Sometimes it may not be visible to users.

    3. Users can interact with it

    4. Always dynamic

    5. Might work with web clients other than web browsers
     

    D#rox

    Well-known member
  • Oct 6, 2013
    1,926
    211
    63
    රෙද්ද අස්සෙ
    Generally, web based application ekak kiyanne, mokak hari software ekak photoshop kiyamu e wage ekak. Web site osse karanda puluwan widihata karanawa.

    Website ekak kiyanne, static, dynamic sites. Elakiri eka website ekak. Elakiri run wenne, vBulletin application ekak

    Web based application Kiyanne web front eken independently wada karana software.

    Google maps ganna. Google maps site eka, Geocoding API, me hama deyaknam use karanne ekama parent API eka.

    Dropbox ganna. Ekata mobile app ekak thiyenawa, web based UI ekak thiyenawa, external API ekak thiyenawa... Methana web site ekak witharak newei. Web site eka implementation ekak witharai. Extend karanna puluwan.



    owa okkoma godak eka samanai. Here are some differences:


    web site -->

    1. Intended to work with web browsers

    2. Users can directly access it

    3. Must be human readable and user friendly

    4. Written in HTML & CSS

    5. May sometimes be static

    web application -->

    1. Not just a web site

    2. Sometimes it may not be visible to users.

    3. Users can interact with it

    4. Always dynamic

    5. Might work with web clients other than web browsers



    ඒ කියන්නේ බන් web site එකත් එක්කම parallel software එකකුත් run වෙනවා වගේ සීන් එකක්ද? එතකොට අපි software එකටම web site එකක් හදල ඒ දෙක connect කරන්න ඕනේ නේ? :confused::confused:


    EMINƎM;18288033 said:


    බම්ප් මචන්:yes:

    තැනක් you මචන්ලා :D:D:D
     

    DJvodka

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    ඒ කියන්නේ බන් web site එකත් එක්කම parallel software එකකුත් run වෙනවා වගේ සීන් එකක්ද? එතකොට අපි software එකටම web site එකක් හදල ඒ දෙක connect කරන්න ඕනේ නේ? :confused::confused:

    Ehema nevei ban. gmail eka uda haranekata ganin. eka web app ekak. ethakota wikipedia eka website ekak.