root කිරීම පිලිබදව පොඩි අවුලක් ....
මචන්ලා android phone එක root කරලා අය unroot කරොත් කලින් root කර කියල වෙනම software කැල්ලක් දාල check කරන්න පුලුවන්ද root checker එක නැතුව වෙන ක්රමයක් දාල.....
මචන්ලා android phone එක root කරලා අය unroot කරොත් කලින් root කර කියල වෙනම software කැල්ලක් දාල check කරන්න පුලුවන්ද root checker එක නැතුව වෙන ක්රමයක් දාල.....
Last edited: