RUGBY: මහින්ද රාජපක්ෂ මහාතා, පවුලේ සැම මහනුවරට 
Onna loketa wihilu sapayana lankawe Rugby 7's eke wada walata Janadipathi thuma heta Knady enwa
Mama kisima deshapalana position ekaka idala newwei katha karane. Rubgy walata and sports walata godak Asa kenek hatiyata.
Lankawe ina podi lamayage idala ona kenek danwa lankawe hodama Rugby team eka Kandy kiyla. Boruda?
Eka records walinuth penwa Kandy wala Rugby play karana iskola diha baluwama team eke anagathayaRth pagadili
Lankawe ina hodama Kandy team eka gana danwa unata SL rugby selectrs la ehma team ekak gana ahala wath na
Kandy ekenk wath nathuwa international matches gahnwa
dan mokada karane?
Kandy team eke ekenek wath nathuwa Carlton 7's gahnwa ( Singer 7's Copy karala)
Mehema karane ai? KANDY team eka wattanada?
ekanm me athmedi karana hambene na
ehnm iskola walin Rugby ain karan wenwa. Trinity, Kingswood, Anthenys, Vidyartha and Dharmajara hamadama Kandy team ekata supiri players la hadanwa.
Kohoma hari janadhipathi me torunamnt eka thiyane bogambara and police ground ekelu. Ai lankawe thyna paranama and hodama rugger ground ekak wena NITHAWELA meka thiyane nathe?
mokada nithawelata awoth ambanaka kamak kanna wenwa kiyla janadhipathi danwa

Kaman na kohoma hari lankawe kollonta keeyak hari hambenwane.
Kreedawa diwnu karana mewada karan one? kady team eke aduwa purawanna pitaratin players la genawa
un awla salli keeyak hari hoyagena yai
Mewa wihilu neweida?

Onna loketa wihilu sapayana lankawe Rugby 7's eke wada walata Janadipathi thuma heta Knady enwa
Mama kisima deshapalana position ekaka idala newwei katha karane. Rubgy walata and sports walata godak Asa kenek hatiyata.
Lankawe ina podi lamayage idala ona kenek danwa lankawe hodama Rugby team eka Kandy kiyla. Boruda?
Eka records walinuth penwa Kandy wala Rugby play karana iskola diha baluwama team eke anagathayaRth pagadili
Lankawe ina hodama Kandy team eka gana danwa unata SL rugby selectrs la ehma team ekak gana ahala wath na
Kandy ekenk wath nathuwa international matches gahnwa
dan mokada karane? Kandy team eke ekenek wath nathuwa Carlton 7's gahnwa ( Singer 7's Copy karala)
Mehema karane ai? KANDY team eka wattanada?
ekanm me athmedi karana hambene na
ehnm iskola walin Rugby ain karan wenwa. Trinity, Kingswood, Anthenys, Vidyartha and Dharmajara hamadama Kandy team ekata supiri players la hadanwa. Kohoma hari janadhipathi me torunamnt eka thiyane bogambara and police ground ekelu. Ai lankawe thyna paranama and hodama rugger ground ekak wena NITHAWELA meka thiyane nathe?
mokada nithawelata awoth ambanaka kamak kanna wenwa kiyla janadhipathi danwa


Kaman na kohoma hari lankawe kollonta keeyak hari hambenwane.
Kreedawa diwnu karana mewada karan one? kady team eke aduwa purawanna pitaratin players la genawa
un awla salli keeyak hari hoyagena yai
Mewa wihilu neweida?
Last edited:






