SEO වැඩකරයින්ගෙන් උදව්වක්..

himesharo

Active member
  • May 9, 2009
    280
    67
    28
    Kotte
    SEO වැඩකරයින්ගෙන් උදව්වක්..

    මචන්ලා මම හිතන්නේ මගේ බ්ලොග් එක Google Supplemental Site එකක් විදිහට index වෙලා..එකට දැන් අවුරුද්දක විතර ඉඳං PR value එකක් එන්නේ නෑ..ඉතින් කියපල්ලකෝ එක කොහොමද ඓන් කර ගන්නේ කියලා..මම ඒ බ්ලොග් එක හදන්න ගොඩක් මහන්සි උනා.පොත් වලිනුත් ගොඩක් ඒවා ගත්තා..ඉතින් ඒ වගේ වෙලාවක කවුරු හරි මට කලින් ඒ දේවල් දල තියෙන්න ඇති..
    දන්නැති එඋන් බම්ප් එකක් හරි දල පලයල්ලා..
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Dan aluthma SEO techniques walata anuwa Page Rank eka thiyennema ona na search result wala honda rank eka enna. Dan e link building mathama nemei rank karanne pages. Mokada google dannawa kattiya google rank wenna karanne hamathanama article liya liya back link gaha gaha backlink hadanwa kiyala. Google issara backlink use kale wena site ekakin link kalla recommend karanwa nam eka honda content ekak kiyala danaganna. Namuth hamoma dan backlink hadanawa thamanma thamanta. Enisa oya technique eka dan hari yanne na. Page rank ekata thawa dewal adalai.

    Namuth dan Page Rank gana hithanna epa. Content eka gana hithanna.
     
    • Like
    Reactions: eKingmaster

    himesharo

    Active member
  • May 9, 2009
    280
    67
    28
    Kotte
    Dan aluthma SEO techniques walata anuwa Page Rank eka thiyennema ona na search result wala honda rank eka enna. Dan e link building mathama nemei rank karanne pages. Mokada google dannawa kattiya google rank wenna karanne hamathanama article liya liya back link gaha gaha backlink hadanwa kiyala. Google issara backlink use kale wena site ekakin link kalla recommend karanwa nam eka honda content ekak kiyala danaganna. Namuth hamoma dan backlink hadanawa thamanma thamanta. Enisa oya technique eka dan hari yanne na. Page rank ekata thawa dewal adalai.

    Namuth dan Page Rank gana hithanna epa. Content eka gana hithanna.

    Thanks Bro'..
     

    vidura99

    Well-known member
  • Oct 16, 2009
    14,327
    1,372
    113
    Colombo
    Dan aluthma SEO techniques walata anuwa Page Rank eka thiyennema ona na search result wala honda rank eka enna. Dan e link building mathama nemei rank karanne pages. Mokada google dannawa kattiya google rank wenna karanne hamathanama article liya liya back link gaha gaha backlink hadanwa kiyala. Google issara backlink use kale wena site ekakin link kalla recommend karanwa nam eka honda content ekak kiyala danaganna. Namuth hamoma dan backlink hadanawa thamanma thamanta. Enisa oya technique eka dan hari yanne na. Page rank ekata thawa dewal adalai.

    Namuth dan Page Rank gana hithanna epa. Content eka gana hithanna.


    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Unique + Most suitable keyword dala lassanta content eka liyanan eka neda lokka??