SEX ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා................

Nanosudha

Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    Sex ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා. Joke එපා. බැදලා අවු 8 Experience එකකින් දන්නා දේවල් කියල දෙන්නම්.
    General English ehema iwara na neda tama exam eke?
     

    BAHIRAWA2020

    Well-known member
  • Mar 29, 2020
    1,345
    1,180
    113
    Sex ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා. Joke එපා. බැදලා අවු 8 Experience එකකින් දන්නා දේවල් කියල දෙන්නම්.
    aaaatthhhhhalda ban ithin oka....
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Sex ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා. Joke එපා. බැදලා අවු 8 Experience එකකින් දන්නා දේවල් කියල දෙන්නම්.

    naginne na
    nitarama prashna matak wenawa
    body ekata hoda healthy food na
    bath ekka parippu/polsambal/wambatu tamay
    mahinda rajapakshage namlge liminige tatyanage kakka kanna hitenawa
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    umba wife ta gahanna issellai gahala iwara una gamanui umbe seeni level eke wenasa mul agaye % ekak hatiyata?

    ada karamuda kiala wife mulinma ahana ekai edata kaden take away ganna ekai table ekakin deepan pahugiya awurudu 8 ta?

    umbala udeta gahapu dawas wala kapu biththara gana?
     
    • Haha
    Reactions: 07sanjeewakaru

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,112
    23,340
    113
    Badala inna avurudu gaana wadak ne ban. Fuck karapu pussy gaanai, ewalin keeyak without a second thought you are good in bed kiyana ekenui tamai decide wenne sex experience eka.
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha

    AmuPissek

    Well-known member
  • Aug 18, 2021
    389
    425
    63
    සිරාවටම බැදපු උන් සතියකට කී පාටක් සෙස් කරනවද බන්?