SEX ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා................

Erzo

Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Ube wife ta hukanakota Pol sambola hadanna Pol gediyak ganna be den Pol sambola thiya hoddak hadaganna wath salli ne sinhalunta

    Petrol liter ekak gahala kohewath yanne kohomada train thiyenakota train wala yanna be kerima senagane. Hemadama yanna Enna giyanama epa wenawa
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,378
    1
    101,247
    113
    34
    Kalutara
    සෙක්ස් නෙමෙයි වෙන දෙයක් අහන්නම්,
    බඳින්න කලින් කොච්චර කාලයක් ආශ්‍රය කලාද?
    බැන්දට පස්සේ හිතන් හිටපු ගෑනිම හිටියද නැත්තන් වෙනස් වුනාද?
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,447
    32,176
    113
    Sex ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා. Joke එපා. බැදලා අවු 8 Experience එකකින් දන්නා දේවල් කියල දෙන්නම්.
    images
     

    Mr Shaggy

    Junior member
  • Mar 1, 2016
    40
    55
    18
    සෙක්ස් නෙමෙයි වෙන දෙයක් අහන්නම්,
    බඳින්න කලින් කොච්චර කාලයක් ආශ්‍රය කලාද?
    බැන්දට පස්සේ හිතන් හිටපු ගෑනිම හිටියද නැත්තන් වෙනස් වුනාද?
    4years
    wenas une ne hithan hitapu kenama thami

    උබ ගෑනිගේ චූ එකට දිව දානවද? ඇයි එතකොට සමහර ගෑනු ඔලුව අතගාන්නේ?
    feeling ekata
    ------ Post added on Jan 15, 2024 at 4:32 PM

    Kate yawanna purudu karagatte kohomada?
    ekaparata ehema karanna be. tikak kal yanawa
    ------ Post added on Jan 15, 2024 at 4:33 PM
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    Sex ගැන උඹලට තියන ප්‍රශ්න අහපල්ලා. Joke එපා. බැදලා අවු 8 Experience එකකින් දන්නා දේවල් කියල දෙන්නම්.
    තාම අවුරුදු අටද බං.. මං දැං දහයක්.. උඹ නොදන්න ඒව අහපං කියල දෙන්නං