අඩෝ අඩෝ මට නිකං කෙනෙක් මතක් වෙනව වෙනව වගේ8 - 5 වැඩ කරන වහල් පොන්නයා, ආතල් එකක් ගන්න වෙලාවක් නැති වහල් පොන්නයා ගිහින් බොස්ගේ බෙට්ට කාපන් හෙට
අඩෝ අඩෝ මට නිකං කෙනෙක් මතක් වෙනව වෙනව වගේ8 - 5 වැඩ කරන වහල් පොන්නයා, ආතල් එකක් ගන්න වෙලාවක් නැති වහල් පොන්නයා ගිහින් බොස්ගේ බෙට්ට කාපන් හෙට
Tea bunis ekai..plain tea ekai - no sugarOrder order order. Naduwa wibaaga kirima sathiyakin kal danawa
කුණුහරප වැඩි උනා.ada නාට්ය borin , heta hoda action ekak dapalla
ok byeඑහෙනම් නිදියගනින් දැන්. හෙට වෙන නාට්යක් පෙන්නමු...
![]()
@Wool ට ගහනකොට @NoPainNoGain අඬනවාලුවලියට අදාල එකා පැත්තක තියල උබ මොකද මේ නූල් දාගෙන කරන්නෙ.

එහෙම කියන්න එපා ඩෝ. ගෑනිට මොනාහරි කීවම අපිට මල පනිනවනෙ.3 සැරයක් විතර කිව්ව ඌව ටැග් කරල අහපන් කියලා. ඌටත් මෙතන උගේ පැත්තෙන් කතාව අහපන් කියලා. ඒ එකක්වත් නැතුව මූ මගේ පස්සෙන් එනවා. අරූට වඩා මූට රිදුන වගේ පේන්නෙ මේ ඌමද කොහේද. මට PM දාලත් කුනුහරුපෙන් බනිනවා.![]()
@Wool ට ගහනකොට @NoPainNoGain අඬනවාලු![]()
එහෙම කියන්න එපා ඩෝ. ගෑනිට මොනාහරි කීවම අපිට මල පනිනවනෙ.
උටත් එහෙම වෙලා ඇති. උන්ගෙ සම්බන්දෙ අපි දන්නෙ නෑනෙ.
![]()
@shenat මොනාද බං මේ බලු වැඩ?
මේකද අලුත් අකවුන්ට් එක?![]()
@Quick_Silver kiyala member kenek innawa adamai dekke.
hithe ethi uge ignored list eka demmahama kiriye porak kiyala.
මොකක් හරි අවුලක් ද![]()
ubage fake ekak da??? ehenam hari
මට Fake නැහැ හුත්තෝ මම එදා ඉදන්ම මේකේන් ඉන්නේ
ube ammata ahawal wede karanada wesa balliye මොකක් හරි අවුලක් ද ahanne???
awulak unath neththa meka ube fake eka wenna ona.