Mage nam aduwen kapena scene ekak wage bn. Mama February 1st ra download kara 8GB wage eka count wela thibbeth na. Api use karana ewa bolage account welin yanawada danne na![]()
Mageth aduwen kapenne

Mage nam aduwen kapena scene ekak wage bn. Mama February 1st ra download kara 8GB wage eka count wela thibbeth na. Api use karana ewa bolage account welin yanawada danne na![]()




Mageth aduwen kapenne![]()






මට නම් පේන්නෙ මුං අර බෝනස් ඩේටා දෙන හරිම සිස්ටම එක ඩිවලොප් කරගන්න බැරුව එරිල ඉන්නෙ. දෙසැම්බර් මාසෙ මුල ඉඳලම ඕක මුං ඩිවලොප් කරනව ඒ කාලෙ ඉඳලම එක එක එක්ස්පෙරිමන්ට් කරා. දෙසැම්බර් මාසෙත් අන්ලිමිටඩ් නෙට් ආව කාලයක්. ජනවාරි මාසෙ හොඳටම අවුල් ඒ මාසෙත් දවස් ගානක්ම අන්ලිමඩ් ආව. හරියට ඩේට කවුන්ට් වුණෙත් නෑ. මම මාර විදියට ඩේට යූස් කරා ජනවාරි වල ඒත් ජීබී 30ගානක්ම ඉතුරුත් වුණා පීක් එකෙන්. මේ මාසෙත් තාම හදාගන්න බැරුව එක්ස්පෙරිමන්ට් කරනව.![]()


aniwa. system mongal wela dan


patta ban me masa thune unlimitedමට නම් පේන්නෙ මුං අර බෝනස් ඩේටා දෙන හරිම සිස්ටම එක ඩිවලොප් කරගන්න බැරුව එරිල ඉන්නෙ. දෙසැම්බර් මාසෙ මුල ඉඳලම ඕක මුං ඩිවලොප් කරනව ඒ කාලෙ ඉඳලම එක එක එක්ස්පෙරිමන්ට් කරා. දෙසැම්බර් මාසෙත් අන්ලිමිටඩ් නෙට් ආව කාලයක්. ජනවාරි මාසෙ හොඳටම අවුල් ඒ මාසෙත් දවස් ගානක්ම අන්ලිමඩ් ආව. හරියට ඩේට කවුන්ට් වුණෙත් නෑ. මම මාර විදියට ඩේට යූස් කරා ජනවාරි වල ඒත් ජීබී 30ගානක්ම ඉතුරුත් වුණා පීක් එකෙන්. මේ මාසෙත් තාම හදාගන්න බැරුව එක්ස්පෙරිමන්ට් කරනව.![]()
haduwe naththan hodai digatama. 

aniwa. system mongal wela dan
manually add karana seen ekak tiyenne![]()
patta ban me masa thune unlimitedhaduwe naththan hodai digatama.
![]()






loyality data not shown up
same machn.. හරියට data calculate වෙනවද කියලත් touch එකේ ඉන්න. double කැපෙන සීන් එකක් තියෙනවා1212 gahuwa ekiyak kiyanawa 14 wenidalu bounce denne. Ethakota January 1 dunne ai kiyala ahuwa. 14 wenidalu February denne.
Data usage eka wadi wela use karanneth nathuwa keewa. Ehema issue ekaknam naha keewa.
Katada kiyanne mewa TRC uthtgalata likithawa ewannalu![]()
මම අද ඇහුවම කිවුවෙ හැම මාසෙම මුල් සතියෙ bonus data දෙන්නෙ කියල. 
එතකොට තමයි පිලිගත්තෙ. touch එකේ ඉදහන් මචන්, double කැපෙන්නෙ දැන් 
14 wenida wenakota 36 GB use nokalath hindalama bounce uththa dei neda. Mun daruwanta, ganita kanna andinna denne mehema hora kana salli walinda?

අනේ මන්ද බන්. බලහන්කො මේ උට්ටලගෙ වැඩko ban loyalty... mata me para loyalty nane.. no bonus data..
data කැපෙන එක ගැනත් පොඩ්ඩක් touch එකේ ඉදහන් මචන්, double කැපෙනවා.500mb use කරොත් 1gb කැපෙන්නේ 
මගේ ඩබල් ඩේට කැපෙනවා බන් මොන හුටක්ද මේ![]()


මගෙත් ඕකමයි බන්, ගොඩක් සෙට් එකකටම ඕක වෙලා.. අනිවා complain කරහන්, නැත්නම් ඕකුන් වෙන වෙනම බලලා හදන්නෙ නෑ. 
ඒ වගේ මාර විදියට data අඩු වෙන්නේMage nam aduwen kapena scene ekak wage bn. Mama February 1st ra download kara 8GB wage eka count wela thibbeth na. Api use karana ewa bolage account welin yanawada danne na![]()

මගෙත් ඕකමයි බන්, ගොඩක් සෙට් එකකටම ඕක වෙලා.. අනිවා complain කරහන්, නැත්නම් ඕකුන් වෙන වෙනම බලලා හදන්නෙ නෑ.
![]()
