WhiteWalker

Member
Sep 15, 2015
18,612
1,328
0
16
North
slt 4g connection තියෙන අය data බලන්නෙ කොහොමද ?
wireline තියෙන අයට වගේ telecom එකෙං username එකකුයි password එකකුයි දෙනවද ? ඒක ගහල අර data බලන තැනට ගිහිං බලන්නද තියෙන්නෙ ?
නැත්තං වෙනම ක්‍රමයක් තියෙනවද ?

:)
 

රෝසි ආච්චි

Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,873
    26,322
    113
    මටනම් දුන්නෙ නෑ, කස්ටමර් කෙයා කතා කරාම එකවුන්ට් එකක් හදලා දෙනවා.
    යූසර්නේම් එක 94xxxxxxxxx මේ විදිහට තමා එන්නෙ, ADSL වල වගේ area code එක එකක් නෙවේ :)
     
    • Like
    Reactions: WhiteWalker

    ncpasan

    Well-known member
  • Mar 25, 2010
    14,351
    2,826
    113
    Battaramulla
    රෝසි ආච්චි;22568040 said:
    මටනම් දුන්නෙ නෑ, කස්ටමර් කෙයා කතා කරාම එකවුන්ට් එකක් හදලා දෙනවා.
    යූසර්නේම් එක 94xxxxxxxxx මේ විදිහට තමා එන්නෙ, ADSL වල වගේ area code එක එකක් නෙවේ :)
    same here :yes:
     
    • Like
    Reactions: WhiteWalker