මට මේ මාස 2ක 3ක ඉදන් UPS එකෙ පොඩි පවර් එකටත් SLT moderm එක disconnect වෙනවා.ඒ වගෙම තමයි එක USB එකක්වත් වැඩ කරන්නේ නෑ ඒ පොඩි power fail එකට.මේකට මොකක් ද කරන්න ඔනේ??UPS එක අයින් කරලත් බෑ.
mageth me dawas wala adsl dc wenawa samahara welawata. ubata nikan ups eka haraha nathuwa modem ekata power denna baida?
UPS circuit eke awlak ati.poddak check karala balanna![]()
man me aluthin battery ekak damma....
oke atule tiyana electronic circuit eka. 

battery eka newei machan.oke atule tiyana electronic circuit eka.
ekn tamai power eka control karala denne.
eka poddak check karaganna![]()
ai ban usb walata awulak enne??



ane manda ban
ehenam PSU eka wahaaama check karaganin
godak oya wage awl enne power eka hariyata control karala denna beri unaama tamai![]()