Starlet car එකේ steering wheel එක හරවද්දි වැලි කැට අහු වෙනවා වගේ සද්දයක් එන්වා. මොකක්ද අවුල කියලා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද?
නැ මචන් car එක ඇතුලෙන් steering wheel eka lagin ඇහෙන්නේ. Steering rack එකේ අවුලක් ද දන්නෙ නෑවාහනේ නතර කරන තැන වැලි ඇති.. රේසර් එක වෙන්නත් පුලුවන්..
පම්ප් එකේ කෑලිද දන්නෑ වැලි වගේ සද්ද වෙන්නේ.හුත්තෝ පවර් ස්ටියරින් ඔයිල් ටිකක් දාපං
පවර් ස්ටියරින් බෙල්ට් එක අවුල් ගියාමත් ඔහොම සද්ද එනවාපම්ප් එකේ කෑලිද දන්නෑ වැලි වගේ සද්ද වෙන්නේ.
හුත්තෝ පවර් ස්ටියරින් ඔයිල් ටිකක් දාපං
Power steering oil level ekata thiyenawaPower steering oil madi athi. Check karala balanna mchn
Eeka balaganna widihak nadda?පම්ප් එකේ කෑලිද දන්නෑ වැලි වගේ සද්ද වෙන්නේ.
Power steering eka nm awulk nathuwa weda karanawaපවර් ස්ටියරින් බෙල්ට් එක අවුල් ගියාමත් ඔහොම සද්ද එනවා
Na ehema ekak nm danune naPower steering belt eka slip wenawada ?
Wasted CV boot gives a 'Tuk....Tuk"soundCV boot deka baluwada?
sadde ahanne nethuwa kiyanna ba ehema. dannawa ne me dawas wala power steering racks, pumps kala inneපම්ප් එකේ කෑලිද දන්නෑ වැලි වගේ සද්ද වෙන්නේ.
CV boot deka baluwada?
CV eka awul wunama ena sound eka newei enne. Wali tikak hira wela athillenawa wage sound ekakWasted CV boot gives a 'Tuk....Tuk"sound
Check karanna shop ekakata daanna widihak na ne mee dawas wala. EekaiRack eka shape da? Bush gahuwada?