airtel එකත් 2009 දී satellite වලින් ලංකාව cover කරන්න ගියේ okata case එක ඇද්ද dialog එක !ඩයලොග් බැල්ලිගෙ පුත්තු ඒ පාර මොකේටද එන්න හදන්නේ?![]()
------ Post added on Jul 8, 2025 at 2:08 AMRajapakshala Deepu Wishwase Nisaa Dialog laa Dan Market Eke wena kaatawath Oluwa Ussanna denne Naha,..
Danna Widiyata Nadu Dammoth Satlink Eka Thaakalikawa Lankawe Nawaththanna Puluwanwei Dialog Eka ta.
Etisalat Eka Lankawe nYawanna Full campaign Eka kareth Dialog Eka kiyala kiyanwa kattiya...
Trump danagaththoth,Rajapakshala Deepu Wishwase Nisaa Dialog laa Dan Market Eke wena kaatawath Oluwa Ussanna denne Naha,..
Danna Widiyata Nadu Dammoth Satlink Eka Thaakalikawa Lankawe Nawaththanna Puluwanwei Dialog Eka ta.
Etisalat Eka Lankawe nYawanna Full campaign Eka kareth Dialog Eka kiyala kiyanwa kattiya...