StarLink වලට සම්බන්ධව dialog Broadband නීති ප්‍රශ්නයක් ගෙන එයි !

EVC

Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,233
    113
    :eek:

    Airtel episode again

    515975373-10163022937570928-7012519899019974317-n.jpg
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,233
    113
    ඩයලොග් බැල්ලිගෙ පුත්තු ඒ පාර මොකේටද එන්න හදන්නේ? :angry:
    airtel එකත් 2009 දී satellite වලින් ලංකාව cover කරන්න ගියේ okata case එක ඇද්ද dialog එක !
    history repeating itself

    p04b.jpg


    Bharti Airtel Lanka Pvt LTD starts their mobile network services in Sri Lanka in early 2009 with massive marketing campaign. Even before they start operations, rumors were spread among general public saying Airtel is a satellite based mobile service provider, their services will be cheapest and vice versa. Soon after they start operations there were long queues in Airtel arcades filled with people who are expecting their services. Sometimes those queues are longer to block roads and make huge traffic around city areas.
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,469
    8,630
    113
    Galaha
    මාත් එකක් ගන්න බැලුවෙ බං මාසෙට 15ක් ගෙවන එක ලාබයි මේව ලෝඩ් වෙනකොට මල පනිනවට වැඩිය. මම ලංකාවේ තියෙන හැම මගුල් පැකේජ් එකක්ම ට්‍රයි කරල තියෙනව එකක්වත් වැඩක් නෑ තනිකර ගසාකෑම.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,286
    12,347
    113
    Ohio, USA
    Rajapakshala Deepu Wishwase Nisaa Dialog laa Dan Market Eke wena kaatawath Oluwa Ussanna denne Naha,..
    Danna Widiyata Nadu Dammoth Satlink Eka Thaawakalika wa Lankawe Nawaththanna Puluwanwei Dialog Eka ta.
    Etisalat Eka Lankawe nYawanna Full campaign Eka kareth Dialog Eka kiyala kiyanwa kattiya...
     
    Last edited:

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    මුන් නම් සාපයක්. :angry: NP දුන්නොත් නං ඉතුරු dialog සිම් ටිකත් mobitel වලටවත් මාරු කරවන්න තිබුන.
     
    • Like
    Reactions: SpaceX

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113
    මැලේසියන් තම්බි 🤮

    Rajapakshala Deepu Wishwase Nisaa Dialog laa Dan Market Eke wena kaatawath Oluwa Ussanna denne Naha,..
    Danna Widiyata Nadu Dammoth Satlink Eka Thaakalikawa Lankawe Nawaththanna Puluwanwei Dialog Eka ta.
    Etisalat Eka Lankawe nYawanna Full campaign Eka kareth Dialog Eka kiyala kiyanwa kattiya...
    ------ Post added on Jul 8, 2025 at 2:08 AM
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,200
    3,169
    113
    Dr. Hans may do something to stop it.

    Lankawata Airtel ehema awith e kale sahenna rates drop karanna gattane. Ethakota Dr. Hans thamai suggest kale minimum rate ekak tiyaganna one kiyala hama network ekak ma.

    Ethakota thamai D2D Rs. 1 and D2ND Rs. 2 kiyala rates standardize karala customer base eka beragatte.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    Minissunta hakiyawa tiyanna one, dialog nemei trc nemei, megollanwa boycott karala egollanta amathanna, this does not concern dialog nor the trc, ask them to mind their own business
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    Rajapakshala Deepu Wishwase Nisaa Dialog laa Dan Market Eke wena kaatawath Oluwa Ussanna denne Naha,..
    Danna Widiyata Nadu Dammoth Satlink Eka Thaakalikawa Lankawe Nawaththanna Puluwanwei Dialog Eka ta.
    Etisalat Eka Lankawe nYawanna Full campaign Eka kareth Dialog Eka kiyala kiyanwa kattiya...
    Trump danagaththoth,