CBN Satඩයලොග් tv එන්න කලින් තිබ්බ කම්පැනියකටත් පැනලා සීල් තියවලා නඩුවකට පටලවලා අන්තිමේදි සේසතම නැති වෙනකං නඩු කියවලා කුනු කොල්ලෙට ගත්තා.
ස්ටාලින්ක් එක්ක හැප්පෙන්න දෙන්න ඕනි. තැන දැනගන්නත් එක්ක.
They operated without a license which is illegal anyway.CBN Sat
They had a license, but after a few years, they chose not to renew it and let it expire.They operated without a license which is illegal anyway.
Dialog had a license and they bought their business.
ah, I knew about their license problem, but didn't know about LTTE channel thing.They had a license, but after a few years, they chose not to renew it and let it expire.
other side, they broadcast a channel related to the LTTE or something.
අපිත් බලු වැඩ කළොත් මොකෝ බම් වෙන්නේ සුන්දර හිරිකිත්තෝ ඈ....ඩයලොග් කැරියන්ගෙ ඔය බලු වැඩවලට විරුද්ධව
කොහොමැයි කොරන්නෙ.අපිත් බලු වැඩ කළොත් මොකෝ බම් වෙන්නේ සුන්දර හිරිකිත්තෝ ඈ....
අපි VPN කරමු?![]()
දැනට mobitel පමණක් කොරා ගන්ට පුළුවන් නෙව ඈ... දයලොග් එක ඔක්කොම හොයල හොයල block කරනවා නෙවකොහොමැයි කොරන්නෙ.
SLT kiyana private company ekath Dialog ekata ohoma mokak hari ekak thibba fiber walata lankawe goda areas wala dialog fiber pare kanu dala cable dala thiyenne thama deela nathi unata.ඔය කියලා තියෙන්නෙ මොකද්ද System Licens එකක් Starlink උන්ට නැත්තෙ මොකද කියලා නේද
Starlink උන් ඒක ගනීවි ඉතිං
ඕක TRC එකේ ඉන්න එවුන් ඕක Starlink එවුන්ට කියලාවත් නැතිව උන් දන්නෙවත් නැති සීන් එකක් වෙන්න පුලුවන්
man nam corona kale okunge sim okkoma kadala wisi karala router gini thiyala damma.
airtel එකත් 2009 දී satellite වලින් ලංකාව cover කරන්න ගියේ okata case එක ඇද්ද dialog එක !

ඩයලොග් tv එන්න කලින් තිබ්බ කම්පැනියකටත් පැනලා සීල් තියවලා නඩුවකට පටලවලා අන්තිමේදි සේසතම නැති වෙනකං නඩු කියවලා කුනු කොල්ලෙට ගත්තා.
ස්ටාලින්ක් එක්ක හැප්පෙන්න දෙන්න ඕනි. තැන දැනගන්නත් එක්ක.
Issara thibune CBN Sat kiyala ekak ekata kelewwa dialog eken nathi wennama ita pass eka salli dila gaththaඩයලොග් tv එන්න කලින් තිබ්බ කම්පැනියකටත් පැනලා සීල් තියවලා නඩුවකට පටලවලා අන්තිමේදි සේසතම නැති වෙනකං නඩු කියවලා කුනු කොල්ලෙට ගත්තා.
ස්ටාලින්ක් එක්ක හැප්පෙන්න දෙන්න ඕනි. තැන දැනගන්නත් එක්ක.