supermarket වල හමු වන සුරූපි තරුණියන්

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    අද ආපිකෝ එකේ දැක්කා මචන් කෑල්ලක් උබලට කියන්න top notch ඒකි...එකී ඇදන් හිටියේ නිකන් swimming kit එකක් වගේ ඇදුමක් 😋....පල්ලෙහත් open උඩත් open...මාරම ලස්සනයි🥺....පොඩ්ඩක් නැමුනොත් Back side එලියේ😉....ඒ තරම් short ඇදුමක්....උඩ ටික නම් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.....😋
    ඒකිගේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකි යන යන සෙක්ශන් වලටම...ඒකීට ගානක් වත් නෑ...මොකද හැම එකාම බලන්නේ ඒකි දිහා....පස්සේ කැශියර් එකේදී සෙට් උනා මගේ පස්සෙන් හිටියේ....
    යද්දී එකටමයි දෙන්නම Exit උනේ...මාත් ශේප් එකේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකිගේ කාර් එක ගාවටම....කාර් එක ලගට ගියාම් පස්සේ, මන් ඇහුවා හෙල්ප් එකක් ඕනේද කියලා.."නෝ තෑන්ක්ස්" කියලා හිනාවක් දාලා ගියා....☹️

    කවදා වත්තල ආපිකෝ එකට ගියත් ඔය වගේ පට්ට කදක් සෙට් වෙනවාමයි....හැබැයි ඒ වෙලාවට ටෝක් කරන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්...එක්කෝ උන් හස්බන්ඩ් ලා එක්ක එන්නේ...නැත්තම් සට පට ගාලා බඩු ටික අරන් යනවා....සුපර්මාකට් වල කෑලි එහෙම සෙට් වෙලා තියනවද උබලට? ඔය ගොඩේ කෑලි නෙමෙයි...පොඩ්ඩක් upper standard කෑලි එහෙම...කොහොමද උබලා talk කරන්නේ ඒ වගේ උන්ව....Rich type කෙල්ලොන්ගේ mindset eka kohomada?
    Waththala mokek hari arpico ekedi umbalage wife lata sewala peruwoth e mu thamai lol
     

    gayanmax00

    Well-known member
  • Dec 17, 2010
    9,580
    5,445
    113
    ගම මහනුවරයි


    වත්තල ආපිකෝ එක කියන්නේ උබල හිතනවා වගේ ඩස්ප කෑලි එන තැනක් නෙමෙයි...weekend davasaka ගිහින් බැලුවොත් තේරෙයි ඒකට බහින කෑලි ටික....
    ------ Post added on Mar 5, 2022 at 7:22 PM
    වත්තල, අපි නොදන්න වත්තල .මීගමු පාරෙන් අනිත් පැත්ත ,මන් කියන්න ඕනේ නැ නේ , මීගමු පාර දෙපැත්තේ මුඩුක්කු. එතකොට එඬේරමුල්ල ට යන පාරේ. මමත් ඔය පැත්තේ අවුරුදු 4 ක් හිටියා පුතේ
     
    • Like
    Reactions: wlanka

    Quentin MacLeod

    Well-known member
  • Sep 15, 2020
    587
    517
    93
    .මාත් ශේප් එකේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකිගේ කාර් එක ගාවටම....කාර් එක ලගට ගියාම් පස්සේ, මන් ඇහුවා හෙල්ප් එකක් ඕනේද කියලා.."නෝ තෑන්ක්ස්" කියලා හිනාවක් දාලා ගියා....☹️
    tho wda krna ekek kyla hithuwa athi ponnayo :lol:
     
    • Haha
    Reactions: meex

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    hrithik roshan wage body ekak hadaganna kotchara kal yanawada ban?steroid oneda?
     

    shenic88

    Well-known member
  • May 19, 2020
    1,511
    3,212
    113
    Sri Lanka
    ඊයා... බින්තැන්නේ උක්කු බණ්ඩා සිදාදියට ඇවිල්ලා ඇන්කර් කිටි පිටි අස්සෙන් කට ලෙව කකා ගෑනු බලලා පස්සෙන් ගිහින් කාරෙක ගවාදී වැටෙන් පුක දෙන්න ගිහින් reject වෙලා! 😁😁🤮🤮🤮🤮🤮🤮
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,535
    10,382
    113
    ඊයා... බින්තැන්නේ උක්කු බණ්ඩා සිදාදියට ඇවිල්ලා ඇන්කර් කිටි පිටි අස්සෙන් කට ලෙව කකා ගෑනු බලලා පස්සෙන් ගිහින් කාරෙක ගවාදී වැටෙන් පුක දෙන්න ගිහින් reject වෙලා! 😁😁🤮🤮🤮🤮🤮🤮
    Amo amo hrithick cir
     

    shenic88

    Well-known member
  • May 19, 2020
    1,511
    3,212
    113
    Sri Lanka
    Amo amo hrithick cir
    කරගෙන පලයන්. උඹ ඕක නිතර කරන එකෙක් නං මෙලහකටත් supermarket කිපෙකම security cam ගොඩක උඹ highlight වෙලා ඇති. වෙලාවක news වලයි social media වලයි ඉන්න පුළුවන්. සමහරවිට එකෙක් video කරලා fb දායි.. හැබැයි අනිවාර්යෙන්ම වෙලාවක හොපිටල් යන්න වෙනවා. හරියන මිනිහගේ ගෑනිට පස්සෙන් ගිහින් පුකේ ඇඟිල ගහන්න තියෙන්නේ. 😁
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,535
    10,382
    113
    කරගෙන පලයන්. උඹ ඕක නිතර කරන එකෙක් නං මෙලහකටත් supermarket කිපෙකම security cam ගොඩක උඹ highlight වෙලා ඇති. වෙලාවක news වලයි social media වලයි ඉන්න පුළුවන්. සමහරවිට එකෙක් video කරලා fb දායි.. හැබැයි අනිවාර්යෙන්ම වෙලාවක හොපිටල් යන්න වෙනවා. හරියන මිනිහගේ ගෑනිට පස්සෙන් ගිහින් පුකේ ඇඟිල ගහන්න තියෙන්නේ. 😁
    First time hindane yako advice ahanna thread ekak demme 🤦
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    උඹ ඒ තරමටම අවුල්ද බන් :lol: ඒකි හිතන්න ඇති මූ නම් වේලි වේලි ඉන්න එකෙක් කියලා
     
    • Haha
    Reactions: olu bakka

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113
    awQKowB_700b.jpg
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    සුපර් මාකට් කෑලි ගැන වැඩි විස්තර සදහා @Solo Rider අමතන්න. මේ ෆිල්ඩ් එකේ කෙල පැමිනි උත්තමයෙක් තමා එතුමා

    එතුමා කෙල පැමිණිලා(කටට) තියෙන්නෙ තලවතුගොඩ කීල්ස් එකේ විතරයි. 🤭
     

    Piyathissa

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    962
    1,603
    93
    මගේ දෙවෙනි කමේන්ට් එක බලන්න මචං,ස්ත්‍රි සැපය භුක්ති විඳිම කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැ,නමුත් එය සැපයක් කිව්වට සැපයක් නෙමෙයි එකයි ඊනියා කිව්වෙ.නමුත් එ සැපයට වහල් උනොත් වෙන්නෙ නිකන් මානසික අවපිඩන තත්වයන් ඇති වෙන එක,සැපයක් කියන එකේ සත්‍ය නිර්වචනය තියෙන්නෙ ලිංගික උත්තෙජනයේ නෙමෙයි,එක කෙටි කාලිනයි... .ගැහැණිය පිරිමි සැපයට වහල් උනාමත් එකමයි වෙන්නෙ...කඩ ගානෙයි,සාප්පු ගානෙයි ගිහිනුත් ඔකද හොයන්නෙ ??? එක හරි යන වැඩක් නෙමෙයි.....ඔය සැප ගන්න අවස්ථාවක් සහ කාලයක් යොදාගන්න ඔනේ,අනික් හැම වෙලාවෙමත් ඔක නම් ඔලුවේ තියෙන්නෙ ෆෙල් තමා...
    උඹ කියන පොටින්ට් එකට මාත් එකඟයි. ඕක ගැන ෆිල්ම් එකක් තිබ්බා නම මතකෙට එන්නේ නැ මේ වෙලාවේ.. :unsure: :unsure:

    @001flyD මතක් උනා SHAME (2011)
     
    Last edited: