TATA Indigo Marina 2nd hand car එකක් ගන්නයි හැදුවේ. වාහනය හොඳයිද?

kattycuppy

Junior member
  • Nov 23, 2015
    329
    15
    18
    TATA Indigo Marina 2nd hand car එකක් ගන්නයි හැදුවේ. වාහනය හොඳයිද?

    TATA Indigo Marina 2nd hand car එකක් බැලුවා මන් 12 කට විතර. ඊට වඩා ලොකු ගානක එකක් ගන්න විදියක් නෑ මට. දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් වාහනේ ගැන විස්තර ටිකක් කියනවද? Manufacture Year එක 2006.
    Tata-Indigo-Marina-SW.jpg
     

    kattycuppy

    Junior member
  • Nov 23, 2015
    329
    15
    18
    මම හිතුවා ඉන්දියන් වාහනයක් නිසා ලොකු වියදම් සෙට් වෙන එකක් නෑ කියල බන්. ඒකයි.
     

    kattycuppy

    Junior member
  • Nov 23, 2015
    329
    15
    18
    ammo machan gana num apa :D mage cazin gawa tibba uh satiyakata 1 parai colombo yana gihila pahu wenida uh garage eka :D

    මම හිතුවා ඉන්දියන් වාහනයක් නිසා ලොකු වියදම් සෙට් වෙන එකක් නෑ කියල බන්. ඒකයි.
     

    kattycuppy

    Junior member
  • Nov 23, 2015
    329
    15
    18
    ඕකේ පිටිපස්සෙ පෙනුම අවුල් නැද්ද බං..?

    එකනම් අවුලක් නෑ බන්. :පී පට්ට ගහන්න පුලුවන්නම් එච්චරයි. තෙල් කරනවනේ හොඳට.
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,194
    1,630
    113
    මම හිතුවා ඉන්දියන් වාහනයක් නිසා ලොකු වියදම් සෙට් වෙන එකක් නෑ කියල බන්. ඒකයි.

    ewa apply wenne maruti vitharai ban anith ewa ithin jarawa thama :rofl:
     

    h555iru

    Member
    Mar 12, 2014
    213
    16
    0
    Udubaddawa
    12ta ganda wahanada naththe ban. ara raththaran ayyage thread tika balapanko kiriyema tiyenne.

    Indian ekakma one nam alto ekak wath ganda. tikak parana unath parts tiyenawa tikak market. safty,comfy gana itin dannawane. oya aduwata thibbata owa passe yanda epa.

    market na wikunandath amarui. laksha ganan yata karala amaruwe watenne ai.
     

    kattycuppy

    Junior member
  • Nov 23, 2015
    329
    15
    18
    12ta ganda wahanada naththe ban. ara raththaran ayyage thread tika balapanko kiriyema tiyenne.

    Indian ekakma one nam alto ekak wath ganda. tikak parana unath parts tiyenawa tikak market. safty,comfy gana itin dannawane. oya aduwata thibbata owa passe yanda epa.

    market na wikunandath amarui. laksha ganan yata karala amaruwe watenne ai.

    ela mchng. thnks. man balannam.