Kan vidinavata kamathida ahuva.. man na kivva.. karabu dammama karadaraine bn.. kanen adinnavath baneGanita Karabu dekkwath arandiyanko loba wenne nathiwa
Kan vidinavata kamathida ahuva.. man na kivva.. karabu dammama karadaraine bn.. kanen adinnavath baneGanita Karabu dekkwath arandiyanko loba wenne nathiwa
BDSMUba ithin unta vedanava denna monavada karanne?

Uba hena sampradaikai neh. Nuwara nilame kenek nedaKan vidinavata kamathida ahuva.. man na kivva.. karabu dammama karadaraine bn.. kanen adinnavath bane![]()
Okanm boruwakāļ¸āļ¸ āļŠāˇāļ§āˇ āļāļģāļąāˇāļą āļāˇāļ¸ āļ§āˇāļ§āˇ āļāˇāļ´āˇ āļāˇāļŊāˇāļŊāļąāˇāˇ āˇāˇāļāˇāˇ āˇāˇāļ¯āļąāˇāˇ āˇāˇāļ¯āˇāļąāˇāļą āļ⎠āļąāˇāˇāˇ āˇāˇ āļāļąāˇ āļāļ´āļąāˇ āļģāˇāļŊāˇāļāˇāˇāˇ āļŊāļēāˇāˇāˇ āļ āļąāˇāļ āļāļ´āļąāˇ āļģāˇāļŊāˇāˇāļąāˇāˇāˇāļ´āˇ āļāļāļ⎠āļāļąāļ⎠āļāˇāļēāˇāļāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊāˇāˇāļąāˇ . āļāļ⎠āˇāˇāļąāļ¸ āļāļāļŊ⎠āļāļāļāˇ
Owa loku wadi bn
Lankave kan vidina ekane bn sampradaika? Man radical venna hithala a davasvala epa kivveUba hena sampradaikai neh. Nuwara nilame kenek neda
ade ekath aththa nehLankave kan vidina ekane bn sampradaika? Man radical venna hithala a davasvala epa kivve![]()
āļēāļāˇāļ āļ¯āˇāˇāļāˇView attachment 176087Meka gahapanz
tatoo in the butt cheeks. or in the backside-waist(lower back).Wifeta tattoo ekak gahanna asailu. Neck eka pathin side ekta wenna samanalayek gahanna htiye. Eth eka Dan LGBT symbol ekak wage neh. Oyalage wifela gahala thiyena tattoos, thawa danagnna tyna wisthara kiyanna balanna
Puke gahapan urekWifeta tattoo ekak gahanna asailu. Neck eka pathin side ekta wenna samanalayek gahanna htiye. Eth eka Dan LGBT symbol ekak wage neh. Oyalage wifela gahala thiyena tattoos, thawa danagnna tyna wisthara kiyanna balanna