Train 🚉 strike? 🤔

TomCat077

Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Heta kochchi strike kiyanne attada?

    Ada niwadu heta gameh idan enne... 😔

    Wesigo ballo heta ari wage harahata daala 😡
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22811808 said:
    hutto kollo baya krnna epa

    Tho th kochchiye higanna wage inna eka neda... Poddak hoyala balaon podddo

    wathura nam kapai kiyala thibba.unuth strike

    Api tanam linda tama... Habai current giyama ekath hukaris motare gahanna ba
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22811837 said:
    pala hutta yanna
    tho mokeda enne
    mona line ekeda
    udaya devi nm tika dwasaka idan na
    muthu chinese petti wlin duwanawalu

    Mama mahawe bn enne ...
     

    W33R3

    Well-known member
  • Jul 6, 2014
    1,790
    257
    83
    පෘතුවියේ
    ගෙවල් ළඟ එන්ජින් ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක් ඉන්නවා. පොරනම් කිව්වේ එහෙම එකක් නෑ කියල.
     
    • Like
    Reactions: TomCat077

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ගෙවල් ළඟ එන්ජින් ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක් ඉන්නවා. පොරනම් කිව්වේ එහෙම එකක් නෑ කියල.

    Hambe athi yantan..

    Umbata oya drivaraya aure neda...

    Gurilla krameta heta wade dumnoth tama. Kela wenne
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,560
    21,118
    113
    Panadura
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22811808 said:
    hutto kollo baya krnna epa

    :D :D :D
    අද පොඩි සිල්වා ගෙදර ඇවිත්
    හමාරයි එහෙනම්...
     

    W33R3

    Well-known member
  • Jul 6, 2014
    1,790
    257
    83
    පෘතුවියේ
    Hambe athi yantan..

    Umbata oya drivaraya aure neda...

    Gurilla krameta heta wade dumnoth tama. Kela wenne

    ඔව් බන්. ස්ට්‍රයික් කරත් දැන් ස්ට්‍රය්ක් කරන්න ඉන්නේ ලොකොමොටිව් සෙට් එක. මහව එන්නේ පවර් සෙට් එකක්නේ.
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    avatar464475_8.gif
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Heta kochchi strike kiyanne attada?

    Ada niwadu heta gameh idan enne... 😔

    Wesigo ballo heta ari wage harahata daala 😡

    padi aragena rassawa karanna bari huttige putala tikata pain parak gahala dotta dala, e wenuwata wena ewunwa recruit karanna bari ai kiyala thamai mata therenne natte :angry:. lankawe rassawal nathi minissu mona tharam innawada.​