patta
Ela ela
TFS
rep
+
patta machan
![]()
thanks for sharing with us bro.
thank you

patta
Ela ela
TFS
rep
+
patta machan
![]()
thanks for sharing with us bro.

කියලා වැඩක් නෑ කවි අයියා කියලා වැඩක්ම නෑ ලොවෙත් නෑ සුපිරිම ත්රෙඩ් එක........
වාහන වල ගණන් දැක්කම හිල්ලුනා........
අර ටොයිලට් සීන් එක දැක්කම මට අර මේකේ ජෝක් ත්රෙඩ් එකක තිබ්බ කතාවක් මතක් වුනා රොබෝ අතක් ඇවිල්ලා සෙට් එක කඩලා දාන කතාව.......



TFS machan.
TFS
bump
පට්ට මචන්..
niyamai macho. thanks

Beautiful pics thanks for sharing ur trip experience wz us kavi![]()

adoo patta bn, man aasama rata.
japan yana eka thama mage dream eka
tfs

patta bn
bump
Thank you for sharing.really nice ..![]()

ඔව් බන් ඔව් ,,,
ගෙදර කිව්වාට ෆෝන් එකේ එලාම් එක බන්![]()
ඉතිං බන් පොඩි දෙයයි නේ කරන්න තියෙන්නේ
නිදාගනින් බන් ,,![]()



tfs
+++
patta![]()
ela mchn tfs

ඔයා මල්කාවී නිසා වෙන්න ඇති..
ලස්සනයි pics ටිකTfs!


ela ela machan, Wasabi wage thawa sauce ekak tiyenawa mehe death sauce kiyala. godak welawata use karanne yaki niku (puchchapu mas) kaddi ehema. pattama serai. namata hariyana sauce eka.
ueno giya eke, ueno zoo ekata giye nedda?
BTW, kalutara koheda umba?


TFS
Rep +
යන්න ආසාවක් අවා දැකලා. මචන් බෙදාගත්තට ගොඩක් ස්තුතීයි. වැදගත් තොරතුරු ටික. බුක්මාර්ක් එකකුත් දාගත්තා.රෙප් +

sale wala oya ganan unata auction wala sehenna adui. maai ape ayya kenekui auction gihin nissan primera ekak gatta YEN 23000i![]()
හැබැයි අලි ටැක්ස් එකක් වදිනවා නේද..?පට්ට අයියේ !!!!
අපිත් එක්ක බෙදාගත්තාට ගොඩක් ස්තුතියි......++
bump

++++
ස්තුතියි මචන් බෙදාගත්තාට අපිත් එක්කලා
වියදම කෙච්චරක් ගියාද දල වෂයෙන්
ඇවිදින, කන බොන ඒවට නම් යෙන් 30 දාහක් විතර ගියා 
ඉතිං බන් පොඩි දෙයයි නේ කරන්න තියෙන්නේ
නිදාගනින් බන් ,,![]()

sale wala oya ganan unata auction wala sehenna adui. maai ape ayya kenekui auction gihin nissan primera ekak gatta YEN 23000i![]()
