Udacity help

codegeek

Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    udacity nano degree free ගන්න විදිහක් තියේද ෆ්රෙන්ස්ලා බම්ප් එකක් වත් දාගෙන යන්න

    :love::love::love:
     

    SagaxConatusV

    Well-known member
  • Oct 1, 2014
    1,268
    208
    63
    Gedara
    itin hoyagattad free ganna widihak?

    mng baluwa, nanodegree kiyanne courses godak ekata karala hadapu eka. hariyata university degree ekak wage habai 1ka year ekak wage tikak

    Nanodegree ekaka amathara support godak hambewena. Iganeganna clear path ekak tiyenwa. Certificate denwa ohoma eke eka ewa tiyenwa.

    Dan nanodegree ekaka dena courses godak welawata free courses. eke catalog ekata gihilla balanna https://www.udacity.com/courses/all ekeka free tiyenwa. ekama quality, godk hodai.

    godak courses wala eke eka projects karala tamai igena ganna tiyenne. nano eke courses free eth nano degree eke tiyena support ne.

    meke tiyenawa ai nano degree ekata gewanne kiyala -> https://www.quora.com/Why-should-I-pay-for-a-Udacity-Nanodegree-when-I-could-sign-up-for-the-free-week-and-get-all-the-info-I-need-Then-I-could-cancel-that-membership-and-just-sign-up-again-when-I-am-finished-with-all-the-projects-How-can-I-justify-paying-for-a-class

    bottom line eka tamai nanodegree eke tiyene courses free (mng dnna taramin). ewa wenama udacity eke catalog eke tiyenwa search karala hoganna puluwn. salli one nha content free.
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,416
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Udacity free scholarship Lankawata ne ban thaama..eth uba salli deela gaththath oka paaduwak ne.. sehenna watinawa..Coding Skills arawada mewada okkoma hadaganna puluwan.. Google eke un mentor karnawa ubawa ;) aaye patta valid
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    itin hoyagattad free ganna widihak?

    mng baluwa, nanodegree kiyanne courses godak ekata karala hadapu eka. hariyata university degree ekak wage habai 1ka year ekak wage tikak

    Nanodegree ekaka amathara support godak hambewena. Iganeganna clear path ekak tiyenwa. Certificate denwa ohoma eke eka ewa tiyenwa.

    Dan nanodegree ekaka dena courses godak welawata free courses. eke catalog ekata gihilla balanna https://www.udacity.com/courses/all ekeka free tiyenwa. ekama quality, godk hodai.

    godak courses wala eke eka projects karala tamai igena ganna tiyenne. nano eke courses free eth nano degree eke tiyena support ne.

    meke tiyenawa ai nano degree ekata gewanne kiyala -> https://www.quora.com/Why-should-I-pay-for-a-Udacity-Nanodegree-when-I-could-sign-up-for-the-free-week-and-get-all-the-info-I-need-Then-I-could-cancel-that-membership-and-just-sign-up-again-when-I-am-finished-with-all-the-projects-How-can-I-justify-paying-for-a-class

    bottom line eka tamai nanodegree eke tiyene courses free (mng dnna taramin). ewa wenama udacity eke catalog eke tiyenwa search karala hoganna puluwn. salli one nha content free.

    thank you machan
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    Udacity free scholarship Lankawata ne ban thaama..eth uba salli deela gaththath oka paaduwak ne.. sehenna watinawa..Coding Skills arawada mewada okkoma hadaganna puluwan.. Google eke un mentor karnawa ubawa ;) aaye patta valid

    thnks machan