Virus නිසා task maneger වැඩ කරන් නැද්ද,එහෙනම් මෙන්න විසදු&

zooza12345

Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    Virus නිසා task maneger වැඩ කරන් නැද්ද,එහෙනම් මෙන්න විසදු&

    මේ මගේ පලවෙනි Thread එක සිංහලෙන් දාන,වැරදි නම් ගොඩක් ඇති ගණන් ගන්න එපා
    කට්ටිය Virus කිව්වම අඑයේ අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නැනේ.පොඩි ළමය පවා හොදටම දන්නවා නේ .දැන් ඔය Virus නිසා එක එක හානි වෙනවනේ computer එකට මම මේ කියන්න යන්නේ Virus නිසා task maneger සමහර විට වැඩ කරන් නැති වෙනවා අන්න එවෙලාවට කට්ටියට එපා වෙනවා ඇති ai PC එක හිර උනාම ඕන කෙනෙක් යන්නේ ඉතින් task maneger නේ .කට්ටියට හිතිලා නැ නේද කොහොමද aiමේක වැඩ කරන විදියට හදන්නේ කියල ..

    එහෙනම් මෙහෙම කරන්න ඕනේ,
    Start-run-CMD-ගිහින් gpedit.msc කියල type කරන්න,
    දැන්,User Configuration-administrative Templates-System-ctrl-alt-del options
    then double click "remove task manager " දැන් Disable කියනRadio button එක ClickකරලාApply කරලා ok karanna

    දැන් task maneger ගිහින් බලන්න ,මම Check කරලා තියෙන්නේ මේක වැඩ.......

    කට්ටියට කියන්නේ මේකෙන් යමක් ගත්තනම් අඩුම තරමේ comment එකක් වත් දෙන්න...............................

    ඊළගට මම කියල දෙන්නේ ඔය ද්ව්ඩ්/CD වල තියෙන ඖටෝරුන්.inf නවත්තන හැටි .මොකද විරුස් PC එකට එන්න ප්‍රදාන බලපෑමක් මේ autorun .inf

    තෙරුවන් සරණි ....................................
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    ස්තූතියි අපේ කට්ටියව දැනුවත් කරන්න ඔය වගේ දෙයක් දැම්මට. හැබැයි ගොඩක් වෙලාවට වයිරස් එකෙන් CMD,Run කියන ඒවත් ඩිසේබල් කරනව. ඒක නිසා ඔය වගේ දෙයක් කරන්න නම් මුලින් වයිරස් එක අයින් කරල ඉන්න ඕන. මොකද නැත්තම් නැවත ඒක වෙනස් වෙනව පීසී එක රීස්ටාර්ට් කරපු ගමන්.
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    ස්තූතියි අපේ කට්ටියව දැනුවත් කරන්න ඔය වගේ දෙයක් දැම්මට. හැබැයි ගොඩක් වෙලාවට වයිරස් එකෙන් CMD,Run කියන ඒවත් ඩිසේබල් කරනව. ඒක නිසා ඔය වගේ දෙයක් කරන්න නම් මුලින් වයිරස් එක අයින් කරල ඉන්න ඕන. මොකද නැත්තම් නැවත ඒක වෙනස් වෙනව පීසී එක රීස්ටාර්ට් කරපු ගමන්.

    mata meka set uneth mara widiyata mama iye yaluwekge gedara giya uge PC eka ganna deyak ne virus pirila task manager weda ne exe files delet karanawa zip files delete karanawa mage thawa yaluwek thama meka mata kiyala dunne ...hebei welawata run eka weda kala.e nethath mokak hari kramayak athi registryyata yanna..mama eyagen ahala balannam
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    mata meka set uneth mara widiyata mama iye yaluwekge gedara giya uge PC eka ganna deyak ne virus pirila task manager weda ne exe files delet karanawa zip files delete karanawa mage thawa yaluwek thama meka mata kiyala dunne ...hebei welawata run eka weda kala.e nethath mokak hari kramayak athi registryyata yanna..mama eyagen ahala balannam

    registry ekath disable karanava samanyen. menna me tool eken puluvan e tika leesiyen aaphu thibuna thathvayata ganna. habai virus eka ain karala inna oona eeka karanna.


    RRT Sergiwa Antiviral Toolkit
    http://www.softpedia.com/get/Security/Security-Related/RRT-Remove-Ristrictions-Tool.shtml


    virus eka ain karannanum me tools pavichchi karanna puluvan.

    Autoruns for Windows (autorun vena files vala registry key eka makala danna ha run vena files gana avaboodayak labaganna)
    http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902

    ComboFix (pradana ganaye virus ha haanikara programme database ekak thiyanava me software eke. eeken scan karala eeva seerama ain karala daanava)
    http://www.bleepingcomputer.com/download/anti-virus/combofix

    (pahala thiyana software valin virus scan karala ain karanna puluvan)
    Malwarebytes Anti-Malware
    http://www.malwarebytes.org/

    Kaspersky Virus Removal Tool
    http://support.kaspersky.com/viruses/avptool2010?level=2
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    ස්තූතියි අපේ කට්ටියව දැනුවත් කරන්න ඔය වගේ දෙයක් දැම්මට. හැබැයි ගොඩක් වෙලාවට වයිරස් එකෙන් CMD,Run කියන ඒවත් ඩිසේබල් කරනව. ඒක නිසා ඔය වගේ දෙයක් කරන්න නම් මුලින් වයිරස් එක අයින් කරල ඉන්න ඕන. මොකද නැත්තම් නැවත ඒක වෙනස් වෙනව පීසී එක රීස්ටාර්ට් කරපු ගමන්.
    අනිවා ............Mama Nam Vires Remove Kara Kara Inne Ne.....Kelinma format............
    Anith Eka GPEDIT.MSC Eke >Administrative Templates>System wala thawath wada godak thiyenawa.......
     
    Last edited:

    gayanshalitha

    Member
    Apr 20, 2007
    24
    1
    0
    Help

    :eek::eek::eek:
    Macho Ethenta giyama Mehema Watenawa


    One or more activex controls could not be displayed because either:
    1. your current security settings prohibit running activex
    controls on this page, or
    2. you have blocked a publisher of one of the controls.
    as a result, the page may not display correctly.


    Dan Mokada karanne?????????????????
    :shocked::shocked::shocked::shocked: