මම වැඩ කරන company එකේ අලුත් වෙබ් එක launch කරන්න පොඩි event එකක් organize කරන්න මට භාරදුන්නා... ඕක කරන්න හොද විදියක් කියපල්ලකෝ.. මම අහන්නෙ ඕකට reception hall එකක කරන එක හොදයිද? office එකේ කරන එක හොදයිද? media promotion කරන්නෙ කොහොමද? කියක් විතර budget කරන්න වෙයිද?
Last edited:


