ena aya company eke vhdata thama bro.. normally launch ekakata ganne mokak hari hotel ekakne.. api roughly hithamu Cinnamon eka kiala.. podi hall ekaka cost eka.. ethakota decors hampers ehema mna hari denawanm ehema.. foods hugak welawata adumagane evening nm cocktail ekak tikak viyadam.. aduwata karanawanm normally publish karala news paper article ekakata yanna mkak hari attractive topic ekak ekkala
Ela machan.. mama beluwe social media competition ekak wage karala share like wedipurama aran dena kenek thorala hoda gift ekak denawa.. launch eka office ekema plan karala karanwa mokekhari genalla.. balamu lookage idea ekath denagana monawahari karanna.. thanks machan udawwata..
