Web launching

nineheart

Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,416
    510
    113
    In the body
    ena aya company eke vhdata thama bro.. normally launch ekakata ganne mokak hari hotel ekakne.. api roughly hithamu Cinnamon eka kiala.. podi hall ekaka cost eka.. ethakota decors hampers ehema mna hari denawanm ehema.. foods hugak welawata adumagane evening nm cocktail ekak tikak viyadam.. aduwata karanawanm normally publish karala news paper article ekakata yanna mkak hari attractive topic ekak ekkala

    Ela machan.. mama beluwe social media competition ekak wage karala share like wedipurama aran dena kenek thorala hoda gift ekak denawa.. launch eka office ekema plan karala karanwa mokekhari genalla.. balamu lookage idea ekath denagana monawahari karanna.. thanks machan udawwata..
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,372
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    පුළුල් තිරයක් ගෙනල්ල කට්ටිය ඔක්කොම එන්න කියලා
    හොද සබ එකක් ගෙනල්ල දාලා
    ඕපන් කරන වෙලාව බලලා
    වැරදිලා වගේ නාකි ගනියෙක්ට පුකේ අරින සින් එකක් ප්ලේ කරපන් සද්දෙත් එක්ක
    පට්ට ආතල් එකක් ගන්න පුළුවන්


    :lol::lol::lol: ටවුකන්ඩ ආතල් එක උපරිමයි
     

    encoderdk

    Well-known member
  • Oct 13, 2016
    1,154
    1
    690
    113
    kohoma launch karath, e velawata apu unwa wedeta participate karaganna activity ekak kkaranna wenava.


    EG- Go to home page - (Take screenshot)
    go to specific page in home page (Take screenshot)
    Click another specific link (Take screenshot)


    Then ask the people to send those 3 screenshots to a email or whatsapp address.
    1st one to send it gets a GIFT.


    This shows People how easy is to use the website....


    Cheers
     

    nineheart

    Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,416
    510
    113
    In the body
    kohoma launch karath, e velawata apu unwa wedeta participate karaganna activity ekak kkaranna wenava.


    EG- Go to home page - (Take screenshot)
    go to specific page in home page (Take screenshot)
    Click another specific link (Take screenshot)


    Then ask the people to send those 3 screenshots to a email or whatsapp address.
    1st one to send it gets a GIFT.


    This shows People how easy is to use the website....


    Cheers

    I think that this is a good idea. Do you have another particulars event items.