Whattsapp ෆෝන් එකක් නැතුව PC එකේ පාවිච්චි කරන්න ක්රමයක් තියනවද ?
තාත්තතගෙ ෆෝන් එක කැඩිල ගුපියනේ ...
Bluestack බැලුව.ඒකෙ google account ඇඩ් වෙන්නෙ නෑ..
ෆෝන් එකකට dual apps දාල whattsapp 2ක් දාන එක සාර්තක වැඩක්ද ?
Windows 7 pro තියෙන්නෙ.
තාත්තතගෙ ෆෝන් එක කැඩිල ගුපියනේ ...
Bluestack බැලුව.ඒකෙ google account ඇඩ් වෙන්නෙ නෑ..

ෆෝන් එකකට dual apps දාල whattsapp 2ක් දාන එක සාර්තක වැඩක්ද ?
Windows 7 pro තියෙන්නෙ.
