Whattsapp ෆෝන් එකක් නැතුව PC එකේ පාවිච්චි කරන්න ක්‍රමයක් ?

hasi_2

Well-known member
  • Aug 8, 2014
    2,058
    530
    113
    Comunication wala printout ehema ganna giyama whatup ekaka danna kiyala kiyane ,1 4n number eken pc 4,5 log wenna kohomada hadala tiyenne 😊
     
    • Like
    Reactions: madhuK and lilman

    Reincarnator

    Well-known member
  • May 20, 2022
    12,741
    31,083
    113
    අපායෙ දොරකඩ
    Whattsapp ෆෝන් එකක් නැතුව PC එකේ පාවිච්චි කරන්න ක්‍රමයක් තියනවද ?

    තාත්තතගෙ ෆෝන් එක කැඩිල ගුපියනේ ...

    Bluestack බැලුව.ඒකෙ google account ඇඩ් වෙන්නෙ නෑ.. :(

    ෆෝන් එකකට dual apps දාල whattsapp 2ක් දාන එක සාර්තක වැඩක්ද ?

    Windows 7 pro තියෙන්නෙ.

    Samsung eke nan Dual Messenger eken Account 2k daganna puluwan. Kisi awula na. hondata wada.


    gfgfg-2.jpg


    gfgfg-1.jpg
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: NRTG and lilman

    DHE

    Well-known member
  • Oct 31, 2021
    1,941
    3,609
    113
    Anuradhapura
    mama awurudu 5+ lap ekata Nox dagena inne eke Whatsapp account ekak thiyanawa

    ita wada hodai phone eke dual messeger on karala lap eke Whatsapp web ekata connect karanam
     
    • Like
    Reactions: NRTG and lilman

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,185
    54,947
    113
    Colombo
    mama awurudu 5+ lap ekata Nox dagena inne eke Whatsapp account ekak thiyanawa

    ita wada hodai phone eke dual messeger on karala lap eke Whatsapp web ekata connect karanam

    Xiomi phone එකක් බන් තියෙන්නෙ.ඒකයි අවුල.
     

    dilan91

    Well-known member
  • Mar 9, 2015
    499
    442
    63
    Xiomi phone එකක් තියෙන්නෙ බන්.
    Xiaomi walath dual apps options tiyenawa..

    Settings - apps - dual apps

    1673149591231.png
    1673149727587.png


    but whatsapp business dagatta nam oita wada lesi.. apps deka icon eken aduragannath lesi wen karala.. business ekath normal whatsapp wagema thama... extra features tikak tibbata..
     
    • Like
    Reactions: lilman