Why QR may not be the solution
supun_sg Well-known member Sep 5, 2010 16,292 25,069 113 tracing Geo-location.. ... ... Mar 19, 2026 #2 එකඟයි.. Reactions: හෙනයා
P planner123 Well-known member May 22, 2018 8,932 15,353 113 Mar 19, 2026 #3 Thawa sellers la me market ekata enna denna ona. Demand eka anuwa QR refresh wena frequency eka wenas karanna ona category kadala. Salli thiyena ekaa wadi ganan deela gahai. Eka amaru aya polime gihin gahai. Reactions: හෙනයා
Thawa sellers la me market ekata enna denna ona. Demand eka anuwa QR refresh wena frequency eka wenas karanna ona category kadala. Salli thiyena ekaa wadi ganan deela gahai. Eka amaru aya polime gihin gahai.
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,650 125,236 113 දෙහිවල Mar 19, 2026 #4 පොඩ්ඩක් ඉදපන්කො යන්තම් ඔත්තේ, හුත්තෙ, ඉරට්ටෙ හදාගත්තා විතරයි ඩිප ඩිප ඩිප Reactions: හෙනයා