djanuradhaxxx said:original eka elatama ey hary ayya............

nadun sampath said:Mama dala thiyenneth win 7 thama elakiri wage wada

Windows 7 thama Out Une nane ban. Ithin Kohomada Hodaida narakaida kiyanne?hary said:windows 7 eke problems godai nedamata nam epa una....leda polimata awa. mata fils upload karannath bari una net ekata
hard wear walath podi podi leda awa....kattiyata mokada hithanne WIN 7 gana
![]()

nad253 said:windows 7 mokakda install kale ?![]()
mata nam hondata wada karanawa .... kisima prob. ekak nedrivers okkoma thiyanwa .... danata MS hadala thiyana hondama OS eka thamai win. 7
![]()
![]()
![]()
![]()



nad253 said:windows 7 mokakda install kale ?![]()
mata nam hondata wada karanawa .... kisima prob. ekak nedrivers okkoma thiyanwa .... danata MS hadala thiyana hondama OS eka thamai win. 7
![]()
![]()
![]()
![]()

fernandokasu said:hoooooooooooooo.. adda win 7 daagatha ekkenk..
honda wadejk

hary said:lagadi releas kare eka danme ..mage com ekata pissu haduna wage eka dala![]()


RCROCKS said:apo ow. win 7 service pack 01 release wuna data mama install karagannawa.ethakam me thiyana vista ultimate hodai !![]()
