Win 7 Problems

hary

Member
Aug 22, 2006
5,364
26
0
37
EK Family
windows 7 eke problems godai neda:baffled: mata nam epa una....leda polimata awa. mata fils upload karannath bari una net ekata:oo: hard wear walath podi podi leda awa....kattiyata mokada hithanne WIN 7 gana :dull:
 

nad253

Well-known member
  • Oct 11, 2006
    14,662
    370
    83
    No idea!
    windows 7 mokakda install kale ? :confused:

    mata nam hondata wada karanawa .... kisima prob. ekak ne :) drivers okkoma thiyanwa .... danata MS hadala thiyana hondama OS eka thamai win. 7 :rolleyes: :D :yes: :yes:
     

    kasun0777

    Well-known member
  • May 27, 2009
    4,166
    1
    529
    113
    38
    Panadura
    hary said:
    windows 7 eke problems godai neda:baffled: mata nam epa una....leda polimata awa. mata fils upload karannath bari una net ekata:oo: hard wear walath podi podi leda awa....kattiyata mokada hithanne WIN 7 gana :dull:
    Windows 7 thama Out Une nane ban. Ithin Kohomada Hodaida narakaida kiyanne?
    windows_7-1.jpg
     

    hary

    Member
    Aug 22, 2006
    5,364
    26
    0
    37
    EK Family
    nad253 said:
    windows 7 mokakda install kale ? :confused:

    mata nam hondata wada karanawa .... kisima prob. ekak ne :) drivers okkoma thiyanwa .... danata MS hadala thiyana hondama OS eka thamai win. 7 :rolleyes: :D :yes: :yes:

    lagadi releas kare eka danme ..mage com ekata pissu haduna wage eka dala :dull:
     

    nad253

    Well-known member
  • Oct 11, 2006
    14,662
    370
    83
    No idea!
    RCROCKS said:
    apo ow. win 7 service pack 01 release wuna data mama install karagannawa.ethakam me thiyana vista ultimate hodai ! :D

    Windows vista walata wada nam 100 times hondai dan thiyana win. 7 ekath :P :lol: :lol: ;)