Working stress එකයි කම්මැලිකමයි නැතිකරගන්න ඕනෙ

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    හෙනම අමාරුයි මේ ටිකේ mentally විතරක් නෙවේ physically ත් down වෙලා ඉන්නෙ වැඩක් කරන්න කිසි mood එකක් නෑ ගමනක් ගිහින් ආවත් ඇදේ දවල් වරුවෙම ඇදේ
     
    • Like
    Reactions: lakshitha2011

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,418
    113
    මැදමහනුවර
    b1MqD9R.png
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    හෙනම අමාරුයි මේ ටිකේ mentally විතරක් නෙවේ physically ත් down වෙලා ඉන්නෙ වැඩක් කරන්න කිසි mood එකක් නෑ ගමනක් ගිහින් ආවත් ඇදේ දවල් වරුවෙම ඇදේ

    parana kella aluth kolla ekka hukana seen imagine karanna epa
     
    • Haha
    Reactions: gamerlk

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    ex ta call ekak ganna
    වහ කනවා
    අම්මට කොහොමද දැන්
    අම්මට දැන් ගොඩක් සනීපයි දැන් නම් නැගිටලා කරලා ඉන්නවා ලොකුවට වැඩක් කරගන්න අමාරුයි
    Games ghnne nadda ub. Mn nm pc games thsmai
    ඉස්සර කොල්ලෝ එක්ක gta rp ගැහුවා දැන් නම් play කරනවා අඩුයි
    lassana kello hire karala office eke kollonta deal karapan.

    AI ekka labour laws wenas wenawa. study karapan.
    නත්තල් හින්දා වැඩ අඩුයි කම්පැනියට කට්ටිය අරන් බොරුවට පඩි දෙන්න බෑනෙ ඉතින්,AI එක්ක තමයි හුගක්ම වැඩ වෙන්නෙ
    parana kella aluth kolla ekka hukana seen imagine karanna epa
    කුන්ඩවාල අමතක කරලා ඉන්නෙ දැන්,no need girlfriends only need ගණිකාවෝ 😂
    you need sex man do some sex , so some wired sex with women
    hooker kenek hire karanna baluwe asai bayai

    check Total Cholesterol , Triglyceride test
    will do that
    ------ Post added on Dec 29, 2023 at 1:17 PM