හෙනම අමාරුයි මේ ටිකේ mentally විතරක් නෙවේ physically ත් down වෙලා ඉන්නෙ වැඩක් කරන්න කිසි mood එකක් නෑ ගමනක් ගිහින් ආවත් ඇදේ දවල් වරුවෙම ඇදේ
Ubata kammali wennath welawak thiyenawada bn. HR and freelance kiyanne ubata Kanna wath welawak thiyenawada.HR manager + freelance
karanna mood ekak nathi hinda wada okkoma anagena inne mee tike freelance wada nawaththala inne mee dawas wala on time deliver karanna bari hindaUbata kammali wennath welawak thiyenawada bn. HR and freelance kiyanne ubata Kanna wath welawak thiyenawada.
lassana kello hire karala office eke kollonta deal karapan.HR manager + freelance
හෙනම අමාරුයි මේ ටිකේ mentally විතරක් නෙවේ physically ත් down වෙලා ඉන්නෙ වැඩක් කරන්න කිසි mood එකක් නෑ ගමනක් ගිහින් ආවත් ඇදේ දවල් වරුවෙම ඇදේ
Yescheck Total Cholesterol , Triglyceride test
වහ කනවාex ta call ekak ganna
අම්මට දැන් ගොඩක් සනීපයි දැන් නම් නැගිටලා කරලා ඉන්නවා ලොකුවට වැඩක් කරගන්න අමාරුයිඅම්මට කොහොමද දැන්
ඉස්සර කොල්ලෝ එක්ක gta rp ගැහුවා දැන් නම් play කරනවා අඩුයිGames ghnne nadda ub. Mn nm pc games thsmai
නත්තල් හින්දා වැඩ අඩුයි කම්පැනියට කට්ටිය අරන් බොරුවට පඩි දෙන්න බෑනෙ ඉතින්,AI එක්ක තමයි හුගක්ම වැඩ වෙන්නෙlassana kello hire karala office eke kollonta deal karapan.
AI ekka labour laws wenas wenawa. study karapan.
කුන්ඩවාල අමතක කරලා ඉන්නෙ දැන්,no need girlfriends only need ගණිකාවෝparana kella aluth kolla ekka hukana seen imagine karanna epa
hooker kenek hire karanna baluwe asai bayaiyou need sex man do some sex , so some wired sex with women
will do thatcheck Total Cholesterol , Triglyceride test