xxxx ටූත්පේස්ට් පාවිච්චි කරන උන්

chami_84

Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,817
    3,403
    113
    නෑ බං පොර බෙල්ලෙන් මිරිකලා තියෙන්නේ එකනේ බෙල්ල කැඩිලා තියෙන්නේ

    බෙල්ලට ටිකක් පහලින් මිරිකුවා නම් හරි.

    එහෙම නැතිනම් ඊටත් පහලින් මිරිකන්න

    :lol::yes:
    හරි විදියට මිරිකන්න..:yes:
     

    |MadMan|

    Member
    Jul 27, 2012
    2,881
    155
    0
    oya seen eka nam matath wela thiyenawa...
    epa wenawa e welawata..
    math danna ona unta call ekak.

    Pala boru nokiya, Thopi sathiyata eka paarai dath madinneth :P dan kaden siganal ekak genath bima dala paagapan un awama pennanna :lol:
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    oya seen eka nam matath wela thiyenawa...
    epa wenawa e welawata..
    math danna ona unta call ekak.
    :lol::lol::lol:
    Pala boru nokiya, Thopi sathiyata eka paarai dath madinneth :P dan kaden siganal ekak genath bima dala paagapan un awama pennanna :lol:
    ලොල් , දත් නැති පොරවලුත් දැන් කෝල් කරයිද දන්නැහැ:lol::lol:
    + හරි තැන මිරිකන්න :baffled:
    උදේට හරි තැන මිරිකන්න:shocked::lol:
    Signal tama ohoma sen ekak tiyane :p
    :shocked::cool:
    ape gedarth wenawa ban me wade..chater...madinna gyam hath pole gaewenawa.....
    apo ow ban , toothpaste gaunama stained wenawa okkoma mirrors ema