නෑ බං පොර බෙල්ලෙන් මිරිකලා තියෙන්නේ එකනේ බෙල්ල කැඩිලා තියෙන්නේ
බෙල්ලට ටිකක් පහලින් මිරිකුවා නම් හරි.
එහෙම නැතිනම් ඊටත් පහලින් මිරිකන්න


හරි විදියට මිරිකන්න..

නෑ බං පොර බෙල්ලෙන් මිරිකලා තියෙන්නේ එකනේ බෙල්ල කැඩිලා තියෙන්නේ
බෙල්ලට ටිකක් පහලින් මිරිකුවා නම් හරි.
එහෙම නැතිනම් ඊටත් පහලින් මිරිකන්න



oya seen eka nam matath wela thiyenawa...
epa wenawa e welawata..
math danna ona unta call ekak.
dan kaden siganal ekak genath bima dala paagapan un awama pennanna 
oya seen eka nam matath wela thiyenawa...
epa wenawa e welawata..
math danna ona unta call ekak.



ලොල් , දත් නැති පොරවලුත් දැන් කෝල් කරයිද දන්නැහැPala boru nokiya, Thopi sathiyata eka paarai dath madinnethdan kaden siganal ekak genath bima dala paagapan un awama pennanna
![]()


උදේට හරි තැන මිරිකන්න+ හරි තැන මිරිකන්න![]()


Signal tama ohoma sen ekak tiyane![]()


apo ow ban , toothpaste gaunama stained wenawa okkoma mirrors emaape gedarth wenawa ban me wade..chater...madinna gyam hath pole gaewenawa.....
Unilever kiuwama dannawa ne ban

yako signal kiwwama akuru 6k thiyenawa kiyala uba dannadda
xxxxxx


mama sinhalen ban type kare.. passe x akuru dammesiraa machan apeth unane....![]()
Mage hithe Tower eke awulak nisa Signal Strength behela ethi...![]()







