Step 01: මැණික් විකුනන තාත්ත කෙනෙක් හොයාගන්න
ඒකට SL Wandi යූටියුබ් චැනල් එකේ මාසෙටම ඩොලර් 8යි හම්බෙන්නේ. නේද? @Elvis68 එදා වගේ බජාජ් එකෙන් කතා කරලා බයික් එකක් රිවිව් කරපන් කියලා කීයක් හරි දුන්නොත් තමා. කොහෙද ඉතින් මාසෙකට එක බයික් එක ගානේවත් රිවිව් කරන්න ලංකාවේ බයික් තියෙන එකක්යෑ..
මේ ඒක නෙමෙයි, ප්රශ්න වගයක් තියේ අහන්න.
- අපි පත දිග වීඩියෝ නැතුව ශෝර්ට්ස් විතරක්ම දැම්මොත් එව්වට adsence ගන්න බැරිද?
- උස්සල වීඩියෝ දානවා නම්, ඒ උස්සලා දාන වීඩියෝ එක වෙන ප්ලැට්ෆෝම් එකකින් උස්සලා අපි යූටියුබ් එකට දානවා නම් ඒකත් කේස් එකක්ද? නැත්තන් එව්වට මොනිටයිසේෂන් හම්බෙන්නේ නැද්ද?
Step 01: මැණික් විකුනන තාත්ත කෙනෙක් හොයාගන්න
thanks.1. issarahata shorts monetize kaleki
2. denata nam case na danna taramin
set wemuumehema post ekak dakath hitha pirenawa .. Gaming channel ekak karanwa eth ara kuwa wage thama lesi naha dan , eth athaharineth naha.
Dila Malabe neda inne ? welawaka hambenn asai karadarayak newe nam .![]()
Itin step eka nati nisa mama add kala.
From first feb 2023 shorts monitization enable wenwaMe prashna dekama matat tiyenawa![]()