එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

tery123

Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,032
    177
    63
    34
    මගේ පල්සරේ මේ කොළපාටින් පෙන්නලා තියෙන පැකින් එක (ඔය පැත්ත විතරයි) ලාවට ඔයිල් ලීක් එකක් වගේ තියෙනවා. ගලාගෙන යන්නේ නෑ තෙත් වෙලා තියෙනවා. පැකින් අව්ලක්ද ? මොකක්ද කරන්න ඕනි ?

    VhjkZ7q.jpg

    ade ube eke engine eka balckne bun:oo::oo::oo::oo:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Terryoooo pavitra kiyapu dee karapan.. oka tikak padapan ban ge atule tiyan natuwaaa.........





    CB4 thamai danata lokenma 400cc catogary eke oonama bike ekakin sapama bike eka (Double daala)... mama nemei kiyanne.. meeta aurudu keepayakata kalin japannuma karapu investigation ekak.. (muulashraya nam natha)
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,032
    177
    63
    34
    ස්ටර්ටර් මෝටර් එකේ රිලේ එකේ කනෙක්ෂන් බුරුල් වෙලා ඇත්තේ. ඇන දෙක ගලවල හොඳට සුද්ද කරලා අපහු තද කරපං. ඔකේ ඔක්සයිඩ් හැදිලා වෙන්නත් පුළුවන්. hid නිසා නෙවි. බැටරියේ කණු දෙකත් බලල ක්ලින් කරපං ටෙරන්ස් පුටෙ

    ela ela machan uba kohomai mage nama danne otuwoooooooooooo:baffled::baffled::baffled::baffled::frown::frown::frown::frown::frown:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    CB4 thamai danata lokenma 400cc catogary eke oonama bike ekakin sapama bike eka (Double daala)... mama nemei kiyanne.. meeta aurudu keepayakata kalin japannuma karapu investigation ekak.. (muulashraya nam natha)
    apitath padinna aasai :nerd: ....... TD kollage CB4 ekak neda thiyenne :dull: bike eka hire karamuda :shocked:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    මදුරුවෙක් පදින එකාට මොන CB4 ද බොල..... :lol:
    mage bike eketh podi sadda wagayak enawa issaraha fender eken.thama mokakda kiyala hoya ganna beri una.awulak pennanam nee

    cf9nagraqho.jpg

     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    මගේ පල්සරේ මේ කොළපාටින් පෙන්නලා තියෙන පැකින් එක (ඔය පැත්ත විතරයි) ලාවට ඔයිල් ලීක් එකක් වගේ තියෙනවා. ගලාගෙන යන්නේ නෑ තෙත් වෙලා තියෙනවා. පැකින් අව්ලක්ද ? මොකක්ද කරන්න ඕනි ?
    gasket secene ekak wage macho.man forum ekakath dakka p135 ekaka othanama oya oil leak ekakma awilla thiyenawa :dull:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,607
    17,689
    113
    Auckland
    මගේ පල්සරේ මේ කොළපාටින් පෙන්නලා තියෙන පැකින් එක (ඔය පැත්ත විතරයි) ලාවට ඔයිල් ලීක් එකක් වගේ තියෙනවා. ගලාගෙන යන්නේ නෑ තෙත් වෙලා තියෙනවා. පැකින් අව්ලක්ද ? මොකක්ද කරන්න ඕනි ?

    VhjkZ7q.jpg

    carbon kadapan, silencer hira wela athi
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ඕකට වන් ටු වන් රිප්ලේස්මන්ට් වොරන්ටි තියෙනවා කිව්වා නේද කුකුලෝහ්......?? ඉතින් ඕක දීලා අළුත් එකක් ගනින්..... :P වොරන්ටි වලින්.... :lol:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    ඕකට වන් ටු වන් රිප්ලේස්මන්ට් වොරන්ටි තියෙනවා කිව්වා නේද කුකුලෝහ්......?? ඉතින් ඕක දීලා අළුත් එකක් ගනින්..... :P වොරන්ටි වලින්.... :lol:
    ape thathwa pareeksahayak karanawa nomile staford la.amamth yanna inne :shocked: gihin full body checkup ekak karaganna ECG,CT,MRI scan okkoma karanthama gedara enne :rofl::rofl::rofl:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    carbon kadanna kivve silencer eke neda speeedd.. habai muge bike eka duwala naha ban acrbon hira wenna taram.. thama 15000km vat naha nedaa..? silencer ehema hira wenne 35000km wagevat pannama neda machan...

    bore eke packing eka... auak naha pihida pihida duwapann........ ehema nattan gum (sealnt tikak_ dapan.. ledee godak wadi wenakan duwapan oil level penavane godak leak nam.. danma hadissi wenna epa ova danna..... palaathama galawanna wenava..
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    oya eka eka id walin awata real buwala kawda kiyala api dannawa pute :cool:

    අපිත් දන්නවා...:P;)

    දැනගත්තේ මූ බයික් එක විකුණන්න දාල තිබ්බ ඇඩ් එකෙන්...:P
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    mage bike eketh podi sadda wagayak enawa issaraha fender eken.thama mokakda kiyala hoya ganna beri una.awulak pennanam nee

    cf9nagraqho.jpg


    හොඳට බලල තියන ඇන ටික තද කරපන්...:yes:

    ඉන්දියන් ඒවගෙ කවුලින් එහෙම සෙට්වෙලා තියන රබර් වොෂර් කෑලි සවුත්තු වෙනව කාලයක් යද්දි. එක එක චෙක් කරල බලපන්.:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ඕකට වන් ටු වන් රිප්ලේස්මන්ට් වොරන්ටි තියෙනවා කිව්වා නේද කුකුලෝහ්......?? ඉතින් ඕක දීලා අළුත් එකක් ගනින්..... :P වොරන්ටි වලින්.... :lol:

    මේ ඉන්නේ තට්ට මාමා....:P
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,032
    177
    63
    34
    Terryoooo pavitra kiyapu dee karapan.. oka tikak padapan ban ge atule tiyan natuwaaa.........





    CB4 thamai danata lokenma 400cc catogary eke oonama bike ekakin sapama bike eka (Double daala)... mama nemei kiyanne.. meeta aurudu keepayakata kalin japannuma karapu investigation ekak.. (muulashraya nam natha)

    ela tdi math ganna inne cb 400 ekaka...petrol nikan dena kaleka:baffled::baffled::baffled::baffled:
     
    Status
    Not open for further replies.