Uraj pathaya adath kotu panala shop 1th wahala.
Rawela ei kohehari gubbamaka ringala mokakhari pachayak kiyagena.

Rawela ei kohehari gubbamaka ringala mokakhari pachayak kiyagena.



පොඩි එකා.....
මම ශොප් එකේ බොල......


Pacha kelinna epa... kiyatada awe shop ekata kale ringala....
Mam awa 11ta withara. Ethakotath kale panala...![]()

shop eke inna ethi dora wahagena ethule mokak hari case ekak wenawa wage![]()





aaaa ehema case thiyenawada bun
ඊළග සර්විස් එක ලගයි..... TDI මොකෝ කරන්නේ....?? මොරටුවේ දාමුද.....??
පානදුරේ පොට් එක නම් එක විකාරයක්.... එහෙට මෙහෙට සල්ලි ගෙවන්න ඕනා...... අනික, උන්ට වරුවක් යනවනේ වැඩ ඉවර කරන්න.......![]()


කුප්ප කතා කියන උන්ට බඩම පල......
![]()






ඊළග සර්විස් එක ලගයි..... TDI මොකෝ කරන්නේ....?? මොරටුවේ දාමුද.....??
පානදුරේ පොට් එක නම් එක විකාරයක්.... එහෙට මෙහෙට සල්ලි ගෙවන්න ඕනා...... අනික, උන්ට වරුවක් යනවනේ වැඩ ඉවර කරන්න.......![]()
කුප්ප හරිදුවා ඈවිත් ගියා මේ පැත්තේ......![]()
![]()

cowling ekak yata kella set wena screw eka hariyen thanak kadila bun thiyenne.man alawala thibbe but hariyanne double daala yaddi kohomath kadenawa.dan aye eeka kadila.loku issue ekak ne but kohoma hari fix karaganna oone.superglue walata wada multibond wage ekak dammoth hariyai wage.හොඳට බලල තියන ඇන ටික තද කරපන්...
ඉන්දියන් ඒවගෙ කවුලින් එහෙම සෙට්වෙලා තියන රබර් වොෂර් කෑලි සවුත්තු වෙනව කාලයක් යද්දි. එක එක චෙක් කරල බලපන්.![]()
cowling ekak yata kella set wena screw eka hariyen thanak kadila bun thiyenne.man alawala thibbe but hariyanne double daala yaddi kohomath kadenawa.dan aye eeka kadila.loku issue ekak ne but kohoma hari fix karaganna oone.superglue walata wada multibond wage ekak dammoth hariyai wage.
![]()


macho එපොක්සි kiwwe mokakda .....kella kadila thiyenne habai aaye gaanata set wena widihatamai kadila thiyenne kali deka wen wela thibbata.oya sexy magula ganna thanak kiyapankoහොඳ එපොක්සි එකක් දාපන් ඇතුලෙන්. පේන්නේ නැති විදියට.![]()
keeyai weida
ekanam elatama alawenawa thama.habai loku tin neda enne 