iwasala hitiya ban..man lankawata awata pase hamadaama tax waduna misak adu une na ban....![]()
ඇයි යකු ගිය පාර චන්දෙ ඇක්වා අනං මනං , මරුටි , ඇල්ටෝ ගණන් අඩු උනේ..



iwasala hitiya ban..man lankawata awata pase hamadaama tax waduna misak adu une na ban....![]()



oya gaanata lankaawen nan hoda waganayak ganna baa,,
bump
ane ban epoaa wenawaඇයි යකු ගිය පාර චන්දෙ ඇක්වා අනං මනං , මරුටි , ඇල්ටෝ ගණන් අඩු උනේ..![]()
iwasala iwasala inne ban dan...mehe awata passe hamadama bus eken thama gaman giyeth,office giyeth..![]()

hmm.. mata ekak tiyena nisa ganak ne.. oka thama GF kiyanneth mata.. iwasanna kiwwama oyata nam mokada ekak tiyenawa ne kiyala..
ow.. kathawa atta.. bus wala yanna giyahama epa wenawa nam thama.. denata market tiyena ekak ganin ehenam passe wikunanna hari..
aye wahana aduwei da wedi wei da danne na.. mama nam thawa awruddak iwasanawa
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1643744
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1489574
meke tibba threads wagayak..


oya budget eke europe , korean ekakata yanna epa. Maruti gannawanam basic ma ekakin 2010 walin passe ekak hodata balala ganna. nattam itin patta gahapu CE 90 thiyenawa.

CE 90 paranai ban..aurudu 26k parana wahanekata laksha 12k denna dukai ban..marutiye athula chora ban eka hariyanne na..CE 90 paranai ban..aurudu 26k parana wahanekata laksha 12k denna dukai ban..
ow bn.oya range eke hoda model ekak hoyanna henawa amarui.hodama de tawa tikak ekathuwenakan iwasana eka.