oya inne PrabhaKaran da?!btw....mage avatar eka hoday da....![]()




ai dan nikan hangila inna bah kiwwe.. wena karanna deyak nathi nisa ookawath karanna...e mokatada.....![]()



oya inne PrabhaKaran da?!
(kidding)


ai dan nikan hangila inna bah kiwwe.. wena karanna deyak nathi nisa ookawath karanna...![]()

hodhiai army awama dhanne oya![]()
![]()
