Podi job promotion එකක් හම්බ උනා.

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,942
    10,207
    113
    අපෝ මේ වගේ ගොඩයොත් ඉන්නවද හුත්තෝ මේකෙ 🤢
    ගොඩයො? අඩේ ඒක සිරා ජොබ් එකක් බන්. ආතල් එකට නේද කිව්වෙ
     
    • Like
    Reactions: Yudewwa

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    අපෝ මේ වගේ ගොඩයොත් ඉන්නවද හුත්තෝ මේකෙ 🤢

    :yes: ඕවනම් මොනවද බන් මම කුලීවැඩත් කරලතියනව.

    AI walin replace karanna bari jobs neh.. Europe penapan exp aran..

    Romania වල ඉන්නෙ.

    එක පට්ට මචෝ, ෆොක් ලිෆ්ට් සහතිකයක් ගන්න ඕන නේද?

    ඔව් මම ලංකාවෙ Hightec Lanka එකේ course එක කරල අවුරුද්දක විතර experience තිබුන. මම ඕක මෙහෙ ජොබ් එකට එද්දි qualification වල දාල තිබුනෙ. සෙට් වෙයි කියල හිතුවෙ නෑ experience අවුරුද්දක් නිසා.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,839
    23,530
    113
    :yes: ඕවනම් මොනවද බන් මම කුලීවැඩත් කරලතියනව.



    Romania වල ඉන්නෙ.



    ඔව් මම ලංකාවෙ Hightec Lanka එකේ course එක කරල අවුරුද්දක විතර experience තිබුන. මම ඕක මෙහෙ ජොබ් එකට එද්දි qualification වල දාල තිබුනෙ. සෙට් වෙයි කියල හිතුවෙ නෑ experience අවුරුද්දක් නිසා.
    Salary එක කොහොමද මචන්?