පිරිමි කෙනෙක් මාස 3න් ලස්සන වෙන්නේ කොහොමද?

san2d3

Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    december පොඩි gathering එකක් තියෙනවා. එකට කලින් ටිකක් සුදු වෙලා, මුණ කෙට්ටු වෙලා, smooth skin එකක් ගන්න ඕන. මේකට routine , suppliments අනං මනං කියපන්කො. සැලුන් ගිහින් වියදම් කරන්න සල්ලි නැ . මුන කාගන්නත් බෑ . දැනටමත් smooth හැබැයි healthy ගතිය අඩුයි. age 30+.
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,648
    125,226
    113
    දෙහිවල
    december පොඩි gathering එකක් තියෙනවා.
    බදින්නයි යන්නේ :eek:

    Dog Smile GIF
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    ‘smooth skin / සුදු වෙලා’
    Day/ night Skin care routine eka follow karapan,
    1. Cleanser
    2. Toner
    3. Serums
    4. Moisturizer
    5. Sunscreen (day)
    Body skin ekata body wash ekak use karapn.
    Awwata expose wenna epa..

    ‘මුණ කෙට්ටු වෙලා’
    Overall body fat adu unama munakettuwenne. Intermittent fasting karapan. 2 months karaddi hoda results tiyenawa..

    ‘suppliments’
    Fasting karaddi hodata protein ganna one feeding window ekeda.. ekata ubata onnam whey protein eka bonna puluwan kana kemen protien madinam.

    Multivitamin ekak ganin skin ekata, overall health ekata hodaa

    december පොඩි gathering එකක් තියෙනවා. එකට කලින් ටිකක් සුදු වෙලා, මුණ කෙට්ටු වෙලා, smooth skin එකක් ගන්න ඕන. මේකට routine , suppliments අනං මනං කියපන්කො. සැලුන් ගිහින් වියදම් කරන්න සල්ලි නැ . මුන කාගන්නත් බෑ . දැනටමත් smooth හැබැයි healthy ගතිය අඩුයි. age 30+.
    ------ Post added on Aug 30, 2026 at 12:41 AM
     
    • Like
    Reactions: san2d3